בכיר במש' התקשורת כנה את כחלון "מהנדס מדופלם" - והושעה

חיים גרון התבטא התבטאות תפלה כנגד כחלון בפורום מצומצם שדווחה על ידי המנכ"ל לכחלון והוא הורה להשעותו

סמנכ"ל הנדסה במשרד התקשורת, חיים גרון, הושעה מתפקידו, בעקבות החלטתו של מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל, שמסוכסך עם גרון. מה שהחל כהלצה חסרת טעם במסגרת פורום מצומצם במשרד, התגלגל על ידי בר טל, שראה בכך הזדמנות לפגוע בגרון, ודיווח על כך לשר התקשורת משה כחלון, שזעם על הדברים והורה לבר טל לנקוט נגד גרון בצעד חריף.

גרון ובר טל מסוכסכים ביניהם מזה זמן רב אבל למרות עליות וירידות ביחסים ביניהם בשנה האחרונה, החליט בר טל לנצל אמירה תפלה של גרון לטובת ניסיון להדיחו.

נציין כי היחסים בין גרון ובר טל מטופלים על ידי נציבות שירות המדינה וההליך הגישור ביניהם נמצא בעיצומו, כאשר הנציבות מנסה למצוא פתרון שיבטיח עבודה תקינה ביניהם. מי שמטפל בנושא הוא המשנה לנציב שירות המדינה יעקב ברגר, הממונה על הסגל הבכיר במדינה. גרון גם שכר עורכי דין שמייצגים אותו במאבק מול בר טל.

בר טל וגרון מנהלים מאבק ביניהם שהוביל לא אחת לפגיעה בעבודת המשרד. מבלי להיכנס לעובי הקורה, נזכיר שכחלון ניסה לגשר ביניהם כמה פעמים והדבר לא צלח. כחלון רצה שגרון יישר קו עם בר טל, אך זה לא קרה, וכתוצאה מכך לא נותרה לכחלון ברירה והוא נאלץ לתמוך בבר טל, למרות הערכה המקצועית שיש לו כלפי גרון.

באירוע המדובר שהתרחש לאחרונה במסגרת דיון פנימי ובבדיחות הדעת, על התקלה שאירעה בסלקום, זרק גרון משפט לא מוצלח שאמר משהו בסגנון - אולי לא צריך לעשות את התחקיר עם סלקום, המהנדס המדופלם כחלון כבר ישב עם המנדס המדופלם עמי אראל. המהנדס כחלון יפתור את התקלה עם המהנדס עמי אראל (יו"ר סלקום). הדברים נאמרו על רקע דרישתו של גרון לחקור לעומק את התקלה בסלקום ולהפיק ממנה לקחים בשל חומרתה. אלא שכאמור בר טל החליט לקחת את המשפט התפל של גרון ורץ לדווח על כך לכחלון שהחליט לנקוט בצעד חריף כלפי גרון.

חיים גרון מסר בתגובה: "ההשעיה בוצעה על ידי המנכ"ל שיש לו מזה תקופה ארוכה דעה מוקדמת מוחלטת כנגדי ולכן היה פסול מלנקוט בהליך. ההחלטה עצמה בלתי עניינית, בלתי מידתית, ובלתי סבירה לחלוטין. לאור זאת, בכוונתי לפנות בימים הקרובים לבית המשפט".