כאל תשיק את Infinite - כרטיס אשראי לעשירים

הכרטיס, המיועד לאלפיון העליון וללקוחות הפרימיום בבנקים, הוא מוצר לייף סטייל בפלטפורמה של כרטיס אשראי, כולל שירותי קונסיירז' מלאים ■ דמי השימוש השנתיים: 1,000 דולר לפחות

היצע כרטיסי האשראי לאלפיון העליון צפוי להתרחב בקרוב. כאל אמורה להשיק ביולי 2011 את כרטיס האשראי היוקרתי Infinite של ויזה - כך נודע ל"גלובס". מנכ"ל כאל הוא ישראל דוד, והחברה נמצאת בבעלות דיסקונט והבינלאומי .

Infinite הוא כרטיס אשראי הפונה ללקוחות הפרימיום של הבנקים ומציע להם מוצר לייף סטייל על פלטפורמה של כרטיס אשראי, כולל שירותי קונסיירז' מלאים. על-פי רוב, לכרטיס מסוג זה מקימה החברה המנפיקה מוקד שירות מיוחד שתפקידו לממש בקשות בעבור מחזיק הכרטיס.

בעולם קיימים 3 כרטיסים כאלה: כרטיס הסנטוריון (CENTURION) של אמריקן אקספרס; וורלד סיגניה (World Signia) של מאסטרקארד וכאמור Infinite של ויזה.

מבחינת חברת כרטיסי האשראי, כרטיס פרימיום מגדיל את שביעות-הרצון בקרב לקוחות ה-VIP ויוצר בידול בהיררכיית הכרטיסים. כיום משווקים שני כרטיסים דומים בישראל, כאשר קהל היעד הוא האלפיון העליון, ועד כה הונפקו כ-2,500 כרטיסים. ישראכרט משווקת מ-2006 את כרטיס הסנטוריון, כרטיס אשראי בצבע שחור המיועד לאלפיון העליון. עלותו 2,000 דולר בשנה, ועד כה הונפקו כ-750 כרטיסים.

ישראכרט ולאומי קארד משווקות בנפרד מ-2007 את וורלד סיגניה, שלו דמי שימוש שנתיים של 750-800 דולר בשנה, ועד כה הונפקו בשתי החברות 1,700 כרטיסים. ויזה עדיין לא נכנסה לישראל עם כרטיס ה-Infinite, וכעת צפויה כאל להנפיק אותו.

כרטיס ה-Infinite נותן למחזיקי הכרטיס שירותי קונסיירג' מלאים בתחום הנסיעות, המסעדות, הקניות, מלונות, ספא, טיולים, המלצות והזמנות בתחום הבידור והספורט. אחד השימושים הנפוצים בכרטיס הוא הזמנת כרטיסים למופעים ואירועי ספורט.

עלות הכרטיס טרם נקבעה, אך צפוי כי דמי השימוש השנתיים יהיו לפחות 1,000 דולר.