רשת ישרוטל תשקיע 45 מיליון שקל בשיפוץ מלונותיה

‏הרשת, בניהולו של ליאור רביב, מחזיקה בתיק נכסים שכולל 15 מלונות ■ ‏מלון אחוזת יערות הכרמל של הרשת, שמצוי בלב מוקד השריפה בכרמל, ייפתח מחדש לאירוח ב-27 בינואר

רשת המלונות ישרוטל, שבשליטת משפחת לואיס מבריטניה, תשקיע כ-45 מיליון שקל במהלך חצי השנה הקרובה בחידוש ובשדרוג של מלונותיה ברחבי הארץ.

‏הרשת, בניהולו של ליאור רביב, מחזיקה בתיק נכסים שכולל 15 מלונות. רק בשבוע שעבר רכשה הרשת את מלון גני ים המלח מידי קרן עמיתים - קרנות הפנסיה הוותיקות, תמורת סכום כולל של כ-92 מיליון שקל. הרשת גם חתמה על הסכם לפני חודשיים עם חברת אלקטרה נדל"ן וחברת פרויקט אורנים לשכירות מלון היוקרה בפרויקט ‏Sea One‏ בתל אביב.

‏מלון אחוזת יערות הכרמל של הרשת, שמצוי בלב מוקד השריפה שהתחוללה בכרמל לפני כשלושה שבועות, ייפתח מחדש לאירוח ב-27 בינואר, לאחר שיפוצים, שמבוצעים בו למרות שהמלון כמעט ולא נפגע במהלך השריפה.

‏במהלך השיפוצים הכולל של הרשת ישופצו חדרי מלון ישרוטל המלך שלמה באילת, יחודש פאב המאניקס בטיילת מלון ישרוטל רויאל ביץ', גם הוא באילת, ישופצו החדרים והסוויטות במלון ישרוטל ים סוף, ישופצו ויחודשו חדרים וסוויטות במלון ישרוטל אגמים באילת, ייבנה בר וחדר יין באחוזת יערות הכרמל ויושקע סכום של כ-2.5 מיליון שקל בהכנסת ציוד חדש במטבחים.

‏רביב ציין כי "בהתאם לפילוסופיית הניהול שלנו, הקובעת כי יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, החלטנו להשקיע סכום של כ-45 מיליון שקל לטיפול בפרויקטים שונים בבתי המלון של ישרוטל".