דיווחים: רפא בניטז פוטר מאינטר

אלופת אירופה שלחה הודעת אי-מייל קצרה למאמן הספרדי שבה נמסר כי לא ימשיך במועדון אחרי פגרת החורף; אינטר מדורגת במקום השביעי בלבד, מרחק 13 נקודות מהמוליכה מילאן

עדיין אין לכך אישור רשמי, אבל מסתמן כי שישה חודשים אחרי שהחליף את ז'וזה מוריניו כמאמן אלופת אירופה מילאן, פוטר רפא בניטז מתפקידו. ה"טיימס" הבריטי מדווח כי בניטז קיבל הודעת אי-מייל קצרה מהמועדון האיטלקי, שבה נמסר לו כי לא ימשיך בעבודתו לאחר פגרת החורף בליגה האיטלקית.

כבר אתמול (ג') בלילה הגיע המאמן הספרדי לביתו שבליברפול, שם הוא מתכוון לבלות עם משפחתו את הכריסמס.

זו הפעם השנייה בתוך חצי שנה שבניטז מפוטר, אחרי שבקיץ האחרון הועזב אחרי עונה גרועה בליברפול שבה סיימה הקבוצה במקום השביעי. גם הפעם הסיבה העיקרית היא הכישלון בליגה - אינטר מדורגת במקום השביעי בלבד אחרי 17 מחזורים, במרחק 13 נקודות מהמוליכה מילאן. בששת המשחקים האחרונים הקבוצה ניצחה פעם אחת בלבד.

נושא אחד שעדיין לא ברור הוא שאלת הפיצוי שייאלץ לשלם נשיא אינטר מאסימו מוראטי בגין התרת החוזה. לבניטז נותרו 18 חודשים בחוזה, שמוערך ב-4.5 מיליון אירו בעונה. בפעם הקודמת שפוטר, זכה בניטז לחבילת פיצויים בגובה 6 מיליון ליש"ט מליברפול.

אחד המועמדים העיקריים לתפקיד הוא לוצ'יאנו ספאלטי, מאמנה של רומא עד לפני כשנה ומי שמאמן כיום את זניט סנט פטרסבורג. מועמד נוסף הוא לאונרדו, שאימן בעונה שעברה את מילאן.