פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל

עוד בטבלת המותגים המושקעים: HOT מפרסמת את ערוץ קומדי סנטרל, ו-yes מפרסמת את ערוץ yes Comedy

תארו לכם שלאחר שנה נפלאה, היה אחד הלקוחות הגדולים שלכם מודיע לכם שלמרות שאתם עושים עבודה מצוינת, הוא נאלץ להפסיק לעבוד עמכם, לנוכח ניגוד אינטרסים עתידי שמסתמן עם לקוח אחר שלכם.

זו היתה הבשורה שסיפקה פלאפון, שמובילה השבוע את הטבלה עם "חגיגת סוף שנה של סמארטפונים ולפטופים", למשרד הפרסום שלה - באומן-בר-ריבנאי, בשל לקוח אחר של האחרון - HOT. אז מי אמר שכיף להיות פרסומאי?

הכבלים והלוויין, שני גופים רציניים בדרך-כלל, מתחרים השבוע מי יהיה יותר מצחיק: HOT, שביטלה את ההתקשרות עם ערוץ ביפ, מפרסמת באמצעות באומן-בר-ריבנאי את ערוץ קומדי סנטרל שעולה בקרוב, ואילו yes מנסה לא להישאר הרצינית היחידה בקטגוריה, ומציגה באמצעות מקאן-אריקסון את ערוץ yes Comedy תחת הסלוגן "תמיד מצחיק".

עוד שני גופים שמתחרים השבוע על אותה משבצת, הם רשת א.ל.מ, שסוגרת עוד שנה עם המותג שיצרה, "קרנבל החשמל", באמצעות רגב-קויצקי; מול שופרסל שהופכת לרגע גם היא לרשת אלקטרוניקה, ומציגה באמצעות גיתם BBDO "מסיבת מועדון ענקית" - 4 ימים של מכירת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה ללא מע"מ לחברי מועדון.

נסיים בלהזכיר שהכריסטמס והסילבסטר כבר כאן - והפרסום למגזרים מגיב בהתאם. בגיזרת העולים מברית-המועצות לשעבר מאחלת טיב טעם שנה טובה עם שלל מעדנים, שחלק גדול מהצברים כלל לא מכיר; 013 מעודדת שיחות לחברים בחו"ל; תמי 4 מאחלת חג שמח ומציעה לעולים להתקדם לבר המים שלה; סופר-פארם מציעה מארזים עם מותגי בשמים לקראת הסילבסטר ועוד ועוד.

גם המדיה הערבית מגיבה בהתאם, עם מבצעי כריסטמס של מרכז המזון בירכא וביג זול, מתנות לחג המולד בסופר-פארם ושק ההנחות שחוזר בחג המולד במשביר לצרכן. חג שמח שיהיה לחוגגים ורק בשמחות.

המותגים המושקעים

1. פלאפון - 1,598,555 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. HOT - כ-1,504,614 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. א.ל.מ - 1,428,451 שקל - באמצעות רגב-קויצקי

4. שופרסל - 1,352,601 שקל - באמצעות גיתם BBDO

5. yes - כ-1,333,787 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 17-23/12/2010.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.