לאומי פרטנרס: הסיכון באפריקה גבוה אך המניה תעלה 8%

מעניק למניית הקבוצה מחיר יעד של 24.7 שקל ■ "שוויה הכלכלי של הקבוצה קרוב לשוויה הסחיר, כאשר הוא מגלם הערכות להתאוששות מתונה בשווקי הנדל"ן העיקריים שלה"

לאומי פרטנרס מפרסם היום (ד') עדכון לגבי אפריקה ישראל , וממליצים על מניית הקבוצה, שבשליטת לב לבייב, בהמלצת "תשואת שוק" עם מחיר יעד של 24.7 שקל למניה, פרמיה של 8.8% על מחיר הבסיס הבוקר בתל אביב.

בלאומי פרטנרס מציינים כי הסיכון במניה גבוה ומעריכים כי שוויה הכלכלי של הקבוצה קרוב לשוויה הסחיר כאשר הוא מגלם הערכות להתאוששות מתונה בשווקי הנדל"ן העיקריים של הקבוצה - חבר המדינות (בעיקר רוסיה), מזרח אירופה וארה"ב.

בנוגע לזרוע הקבוצה ברוסיה, אפי פיתוח, מעריכים בלאומי פרטנרס כי לאור האינדיקציות להתאוששות בשוק הנדל"ן ברוסיה והפוטנציאל הטמון בפרויקטים העיקריים, שוויה הכלכלי של אפי פיתוח גבוה יותר וקרוב יותר להונה העצמי.

אפריקה נכסים , לדעת כלכלני לאומי פרטנרס, מסוכנת היום יותר עקב מכירת נכסים מהותיים בישראל בשנתיים האחרונות, עובדה המגדילה את הסיכון במניה. מאידך, בחלק מהשווקים בהם פעילה החברה במזרח אירופה ניכרת התייצבות והתאוששות.

לסיכום, בלאומי פרטנרס מעריכים כי הקבוצה תעמוד בהתחייבויותיה בשנתיים הקרובות ואף תבצע פירעון מוקדם של אג"ח כ"ה בשנת 2011. מהלך זה, מציינים הכלכלנים, ימקד את הקבוצה בהמשך הפיתוח העסקי ויוסיף ביטחון למשקיעים.