אורי שמואלי יכהן כמשנה למנכ"לית AIG ישראל

המשנה למנכ"ל מגדל שוקי הון לשעבר, יכהן כמשנה למנכ"לית בחברת הביטוח

אורי שמואלי, עד לאחרונה המשנה למנכ"ל מגדל שוקי הון וראש מערך השיווק והמכירות הוותיק של בית ההשקעות, מצטרף לחברת AIG ישראל, כך נודע ל"גלובס". הוא ישמש בחברה כמשנה למנכ"לית, חוה פרידמן שפירא, ומנהל ביטוח חיים וחיסכון ארוך טווח.

שמואלי, 40, כיהן במגדל שוקי הון חמש שנים, במהלכן היה אחראי על מערך השיווק והמכירות בבית ההשקעות של קבוצת מגדל, ובכלל זה על פעילויות הגמל וההשתלמות. בתקופת כהונתו החזיקה מגדל שוקי הון בקרן ההשתלמות הגדולה בשוק - קה"ל. קודם למגדל שוקי הון, שמואלי שימש כסמנכ"ל שיווק בדש ניירות ערך והשקעות במשך כשנתיים, וקודם לכן ניהל את הגמל וההשתלמות בכלל פיננסים.

עם מינויו של שמואלי, ניתן להניח שלאחר תקופה ארוכה של בחינה ושקילה, ב-AIG מעלים הילוך בתוכניות להרחבת פעילות ביטוח החיים של החברה, שכיום אינה מספקת מוצרי חיסכון אלא מוכרת ביטוחי חיים טהורים (ריסקים) לפרט. נראה שבכוונת החברה להיעזר בניסיונו של שמואלי במכירת מוצרי חיסכון פנסיוני כגון קרנות השתלמות וקופות גמל, לצד כניסה אפשרית למוצרי חיסכון בפנסיה ואף בביטוח.

שמואלי יחליף ב-AIG ישראל את רפי דורפמן, שמונה באחרונה לסמנכ"ל בכיר ביטוח חיים באזור השווקים המתפתחים ב-AIG העולמית (הקרויה כיום Chartis), וישב במדריד שבספרד.