סמדי חטפה בומבה מקשת

ערוץ 24 הפך לפח האשפה של קשת, שאליו מושלכים פליטי הריאליטי של הזכיינית

לפני מספר ימים פורסם כי סמדי (בומבה) ועקנין, פליטת הריאליטי הקולינרי "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת, צפויה לקבל פינת בישול שבועית בתוכנית "יפה לך" שמשודרת בערוץ 24 - גם הוא, כידוע, בבעלות קשת.

איך הצטרפותה של הבומבה משתלבת עם תחום המוזיקה הישראלי, שבשמו הוקם הערוץ הייעודי? אם תשבו מול המסך כשהתוכנית משודרת, תנמיכו את הווליום ותעצמו חזק את העיניים, אולי תצליחו לשמוע את שלישיית הגשש החיוור שרים: "עובדים עלינו, עובדים, בחורף, בקיץ, בצהריים/ עובדים עלינו ישר בעיניים/ עובדים עלינו בפנים/ ואנחנו לא לומדים, לא לומדים...".

חדשות ישנות: במקום לקדם את תרבות המוזיקה, קשת משתמשת בערוץ 24 כדי לקדם את האינטרסים של קשת.

אלירז שדה מקבל פנייה מרשת להשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" של רשת? קשת נועלת אותו עם חוזה מחייב בערוץ המוזיקה. סמדי בומבה עשויה להוביל תוכנית בישול בערוץ האוכל? קשת קוברת אותה בפינת בישול בתוכנית רכילות בערוץ המוזיקה.

פייר? מאכזב. היה אפשר לצפות מקשת - האימפריה ליצירת מותגים טלוויזיוניים - בניצוחו של הגאון התקשורתי אבי ניר, למצוא דרך יותר מתוחכמת לטפל בפליטי תוכניות הריאליטי בהפקתה.

כי בתכל'ס, איך שלא מסתכלים על זה, הפיכתו של ערוץ המוזיקה לפח שאליו זורקת הזכיינית את כל ה"טאלנטים" שהיא לא רוצה - העיקר לא אצל המתחרות - אינה משרתת את האינטרסים של אף אחד.

תעשיית המוזיקה המקומית מפסידה פלטפורמה חשובה, הציבור מרגיש שעובדים עליו בעיניים, הרגולטור מתגלה במערומיו, והבומבה כנראה כבר לא תצליח למנף את 15 דקות התהילה לתוכנית בישול רצינית.

במקום לתת לבשלנית מבאר-שבע להשתפשף קודם בערוץ שמתאים לכישוריה, ואז, בבוא הזמן, אם וכאשר היא תהפוך לאישיות טלוויזיונית בשלה, לקטוף אותה ישר למסך של קשת; הזכיינית החזקה גומרת לה את הקריירה מבעוד מועד.

ובשביל מה? בשביל עוד כמה עשיריות האחוז, במקרה הטוב, ברייטינג של ערוץ 24? זה שווה לקשת את ה'עליהום' התקשורתי ואת תחושת המרירות שהערוץ מעורר בחלק לא מבוטל מהציבור?

ערוץ המוזיקה במתכונתו הנוכחית לא משרת אף אחד, פרט לאגו של קשת.