סלקום מבקשת שימוע דחוף על עצירת המבצע שלה לחרדים

סלקום מאמינה כי אם תדבר בפני משרד התקשורת, קיים סיכוי טוב שיתיר לה להמשיך במבצע שלה במגזר החרדי, למרות תלונת מירס שחשה נפגעת מהמהלך האגרסיבי של סלקום

בעקבות הוראת משרד התקשורת להפסיק את המבצע של סלקום למגזר החרדי, פנתה סלקום בדחיפות וביקשה שתינתן לה ההזדמנות לשימוע. סלקום מאמינה כי אם היא תשמיע את דברה בפני משרד התקשורת, קיים סיכוי טוב שהוא ישתכנע ויתיר לה להמשיך במבצע שלה ללא התערבות, שבאה בעקבות תלונת חברת מירס, אשר חשה נפגעת מהמהלך האגרסיבי של סלקום.

ביום חמישי שעבר פורסם ב"גלובס" כי בפעם הראשונה בהיסטוריה של משרד התקשורת, הוא התערב בסוגייה הקשורה לתחרות באופן כה בוטה - והורה לעצור מבצע שיווקי של חברה מסחרית בשוק הסלולר.

המבצע של סלקום נועד לתקוף את מירס, שחזקה במגזר החרדי במיוחד. כתוצאה מהמבצע האגרסיבי של סלקום חשה מירס מאוימת ופנתה למשרד התקשורת כדי שיתערב, וכך הוא אכן עשה.

ההתערבות של המשרד וההחלטה לעצור את סלקום אינה שכיחה, ומקורות במשרד אף ציינו כי מוטב היה לא למהר בסוגיה ולא להתערב בתחרות בין החברות.

יחד עם זאת, ההחלטה של המשרד הסתמכה על כך שסלקום תקפה שיווקית לקוחות של מירס בלבד, ולא הציעה את המבצע המתחרה שלה לכלל השוק החרדי.

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "משרד התקשורת מברך על כל הצעה אטרקטיבית המוצעת לצרכן. אולם, כל הצעה צריכה לעלות בקנה אחד עם כללי התחרות ההוגנת של המשרד".