בבילון של נועם לניר תחלק דיבידנד של 50% מהרווח הנקי

מפתחת תוכנות התרגום באינטרנט אימצה מדיניות חלוקת דיבידנד, בהתאם לשיקול הדעת של הדירקטוריון ■ השיקה גירסה חדשה לתוכנת התרגום המקוון

חברת בבילון , מפתחת תוכנות התרגום באינטרנט, מדווחת היום (ד') כי אימצה מדיניות חלוקת דיבידנד של לפחות 50% מסך הרווח הנקי שלה, בהתאם לשיקול הדעת של הדירקטוריון ובכפוף לעמידה בהתחייבויות פיננסיות של החברה כלפי צדדים שלישיים, בכפוף למזומן שבקופתה ובכפוף לצורכי מימון של פעילות החברה.

בבילון מתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות תוכנה ושירותים בשוק התרגום המקוון. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים - תחום התוכנה (כ-50% מההכנסות) ותחום השיווק ופרסום באינטרנט (כ-50% מההכנסות). החברה בשליטת נועם לניר ונסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 263 מיליון שקל.

אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, מסר כי "המודל העסקי של החברה הבשיל, רווחיותה עקבית ותזרים המזומנים צומח, ועל כן אישר הדירקטוריון אימוץ מדיניות חלוקת דיבידנד קבועה על פני זמן לטובת המשקיעים".

במקביל, בבילון מודיעה על השקת גירסה חדשה של תוכנת התרגום שלה - Babylon 9. החברה מעריכה כי ההכנסה משדרוגים לגירסה החדשה תוסיך לה כ-5 מיליון שקל לרווח התפעולי ב-2011. "הרחבת תחומי פעילות החברה אל תחום הרשתות החברתיות בהשקת קהילת תרגום חוצת גבולות ושפות, לצד הסכמים עם ענקי חיפוש עולמיים כדוגמת גוגל, ירחיבו כבר בעתיד הקרוב את מקורות ההכנסה של החברה", אומר כרמלי.