ארוס עליה

בקשת ינקטו הערב בתרגיל חריג - וישליכו לבית "האח הגדול" את הארוס הנטוש של ליהיא

אחוזי הצפייה של "האח הגדול" עד כה הם מרשימים ביותר, אבל לזכיינית ערוץ 2 קשת חשוב לא להשאיר את השיא לסוף, אלא לייצר שיאים מלאכותיים עוד במהלך העונה.

לפיכך ינקטו שם הערב (ד') בתרגיל חריג אפילו עבור זכיין טלוויזיה שמטרתו היחידה היא רייטינג - וישליכו לגוב האריות את הארוס הנטוש של ליהיא.

למי שהחמיץ את התוכנית עד כה, הנה תקציר העלילה: ליהיא מגיעה מארצות-הברית כשעל אצבעה טבעת אירוסין נוצצת, אלא שעד מהרה היא מחליטה לנטוש את הארוס לטובת ההורס - עתי חביב הבנות הוא מושא אהבתה החדש.

אפשר שמדובר בקשקוש אחד גדול, הנה תיאוריית קונספירציה (בלתי מוכחת בעליל): נניח לרגע שליהיא, כמו אולי רוב מי שמבקש לככב בתוכנית ריאליטי, הגיעה לבית "האח הגדול" כדי להתפרסם. היא ובעלה לעתיד תכננו את כל העסק מראש, כשההפקה מספקת להם במפתיע הזדמנות נאותה לסוף מלודרמטי במיוחד.

אבל נניח לרגע שעד כה נעשה הכול בתום-לב.

אם כך הוא הדבר, אני מקווה מאוד שקשת הכינו צוות התערבות, למקרה שהארוס הנבגד יחליט שהמראה של ארוסתו לשעבר בזרועות אהובה הטרי הם יותר מדי בשבילו, במיוחד אם יהיה סכין מטבח בנמצא.

מה שבטוח: קונספירציה או סתם פרובוקציה, אני לא מכיר יותר מדי אנשים שיוותרו הערב על הדרמה בשידור חי, ומכיוון שכך, אני מאוד מקווה שהזכיינית תעשה עם צופיה חסד אחד קטן - ולא תשמור את הדרמה ל-30 השניות האחרונות של התוכנית כדי לבנות את הרייטינג של מוצאי שבת.

אני לא יודע מה בנוגע לארוס של ליהיא, אצלי יש גבול למה שאני מסוגל לסבול.

קוף טוב הכול טוב

"מתמסרים", ד' 22:00, ספורט 5

למרבה הצער, הגם שלא מדובר בתוכנית בשידור חי, לא נשלח הפרק הראשון שלה לצפייה מוקדמת, כך שההמלצה הזאת מבוססת בעיקר על היכרותי (הלא ישירה) עם הפרסונות, כל אחת בתחומה.

בצד ימין של הזירה, רון קופמן, המכונה "הקוף". קופמן סימן את הטריטוריה שלו בין עיתונאי הספורט בישראל בצעקות רמות - ומאז רק העלה את הטונים... דעתנות היא אנדרסטייטמנט כדי לתאר את סגנונו של הטאלנט שמרשה לעצמו שלא לברור את מילותיו. אפשר לאהוב (אני, בדרך כלל, אוהב) ואפשר שלא, מה שבטוח הוא שאי אפשר להתעלם.

עכשיו הקוף משנה פאזה ועובר לתפקיד "השוטר הטוב" בתוכנית ראיונות אישית ושקטה. לאורח התוכנית הראשונה הוא בחר, שלא במקרה, בדיוויד פדרמן. פדרמן ידוע כאיש שיחה נעים ומתון שבורר את מילותיו בקפידה, אבל תמיד מצליח לספק כמה כותרות מוחצות.

מדובר באחת התוכניות החדשות ברצועת הלילה של "ערוצי 5", שבתקופה שבה ליגת האלופות בפגרה, מוצאים עצמם בעיקר עם תוכניות אולפן (את הליגה האיטלקית רואים 3 אנשים, כולל השדר. בליגה הספרדית יש שתי קבוצות בלבד, והכדורסל הישראלי נראה רע יותר מהתקופה שבה שוחק במגרשים פתוחים).

אני אוהב מאוד את מרבית תוכניות האולפן של הערוץ הזה, אבל בסופו של דבר, לא ירחק היום ומישהו שם יצטרך להכניס את היד לכיס: עם כל הכבוד לקופים וחיות אחרות, ערוץ ספורט חייב להיות מבוסס על היצע מסקרן של שידורים חיים.