מג'יק: שת"פ אסטרטגי עם חברת הייעוץ העולמית דלויט

ב-12 החודשים האחרונים, זינקה מניית מג'יק בכ-427% בוול סטריט ■ מנכ"ל מג'יק גיא ברנשטיין: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברה מובילה באיטליה"

חברת התוכנה מג'יק הישראלית, הנסחרת גם בוול סטריט, הודיעה היום (ד') על שיתוף-פעולה אסטרטגי עם חברת הייעוץ העולמית דלויט. במסגרת ההסכם, דלויט תשלב את פלטפורמת האינטגרציה iBOLT של מג'יק במסדי הנתונים שלה. נציין, כי ב-12 החודשים האחרונים, זינקה המניית מג'יק בוול סטריט בכ-427%.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק , מסר כי "אנו שמחים מאוד על חתימת ההסכם עם דלויט המהווה הוספה של שותף מוביל באיטליה, המתווסף לרשימה ארוכה של שותפים קיימים במערך הכוחות של מג'יק הפרוסים בכל רחבי העולם".

מג'יק מספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים. החברה סיימה את 2010 עם צמיחה של 60% בהכנסות ל-88.6 מיליון , ועם גידול של 51.8% ברווח הנקי ל-9.4 מיליון דולר. ברבעון הרביעי הגיעו ההכנסות ל-25 מיליון דולר והרווח הנקי הסתכם ב-3.1 מיליון דולר.

iBOLT הינה פלטפורמה המספקת אינטגרציה ליישומים שונים הקיימים בארגון כגון: תכנון משאבים ארגוניים, ניהול קשרי לקוחות , לוגיסטיקה, ניהול שרשרת אספקה ומערכות ארגוניות אחרות.