פארוט MINIKIT Smart - דיבורית מאכזבת

המוצר מיועד לדיבור עם הסמארטפון בזמן נהיגה וגם לקבל תצוגה ליישום הניווט המותקן בסלולרי, אך מפספס את המטרה העיקרית לשמה נוצר - דיבורית ■ אנחנו היינו מתרחקים ממנו

פארוט (Parrot) היא חברה המתמחה בתחום הדיבוריות לרכב. המוצר MINIKIT Smart, מיועד לדיבור עם הסמארטפון בזמן נהיגה וגם לקבל תצוגה ליישום הניווט המותקן בסלולרי.

עיצוב: התושבת אופקית, ומיועדת לטלפונים חכמים המספקים תצוגה במצב הזה - מה שמאפשר תצוגה נוחה בשימוש בתוכנת ניווט מהטלפון (ניתן להניח את הטלפון גם בצורה אנכית). התושבת כוללת כפתורים למענה וניתוק שיחה וגלגלת לשליטה בעוצמת הקול. הדיבורית גם מאפשרת ביצוע חיוג קולי לאנשי הקשר (כאשר השמות מופיעים באנגלית).

דיבורית ומיקרופון: איכות המיקרופון גרועה ביותר. צליל הדיבור נשמע מרוחק ולא ברור, כאשר חלק מהמשפטים נבלעים והופכים לרעש אחיד. בחברה התמקדו בדברים השוליים כאשר השקיעו בעיצוב ולא בהנדסת האנוש: המיקרופון מחובר עם חוט היוצא מהחלק התחתון של התושבת שהיא בעצם הדיבורית. את החוט חייבים למתוח ולתלות על מגן השמש. אלא שהחוט קצר יחסית וגם אם הדיבורית תמוקם במקום גבוה על השמשה הקדמית, עדיין יהיה חוט מתוח באוויר מול הנהג. אם תחליטו להשאיר את המיקרופון על התושבת, האנשים שאיתם תדברו ישמעו את עצמם, משום שהרמקול של הדיבורית ממוקם בצד האחורי של התושבת.

טעינה: בפארוט מציעים לטעון את התושבת, כך שתוכלו להשתמש בה ללא חוט שמתחבר לטעינה משקע המצית. רעיון נחמד, רק שאם תרצו להטעין את הטלפון שלכם מהתושבת, תהיו חייבים לחבר גם את החוט בין התושבת לטלפון וגם את החוט למצית. מה שייצור סביבת נהג עמוסה בחוטים.

בשורה התחתונה: מדובר במוצר שמפספס את המטרה העיקרית לשמה הוא נוצר - דיבורית. אנחנו היינו מתרחקים ממנו.

מחיר בבאג: 500 שקל.

פארוט - MINIKIT Smart
 פארוט - MINIKIT Smart