מכבי חיפה חתמה על חסות הלבשה ל-3 שנים עם נייקי

ההסכם ייכנס לתוקף מהעונה הבאה (2011/12) ■ הירוקים יסיימו את שיתוף-הפעולה עם לוטו ■ מצטרפים בישראל למכבי ת"א כדורסל, שמאומצת אף היא ע"י ענקית ההלבשה האמריקנית

מכבי חיפה הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם הלבשה עם חברת נייקי ל-3 עונות, שייכנס לתוקף החל מעונת המשחקים הבאה (2011/12). בכך מסיימים הירוקים את ההסכם עם לוטו, שהיה ספונסר ההלבשה של המועדון מעונת 2007/08.

"מועדון הכדורגל מכבי חיפה מודה לחברה המאמצת 'לוטו' ולמשפחת אירני על האימוץ ושיתוף-הפעולה ההדוק בשנים האחרונות", נמסר מחיפה בהודעה רשמית.

ההסכם החדש עם ענקית ההלבשה האמריקנית נייקי יקיף את הקבוצה הבוגרת של חיפה, קבוצת הנוער וכמו כן את בתי הספר לכדורגל של המועדון.

נציין כי כל אחת מ-4 הקבוצות הגדולות בליגת העל מקבלת חסות הלבשה מחברה אחרת. את הפועל תל-אביב מלבישה יומברו, שמוני הראל, בעלי הקבוצה, הוא היבואן של מוצריה; מכבי תל-אביב עברה בתחילת העונה לשחק במדיה של פומה; ואילו בית"ר ירושלים מקבלת את חסות ההלבשה שלה מאדידס.

חיפה הפכה לקבוצה הבכירה היחידה מליגת העל בכדורגל אותה מאמצת נייקי. בנוסף, חתומה נייקי על הסכם עם מועדון הכדורסל של מכבי תל-אביב.

נייקי היא גם ספקית הכדורים הרשמית של ליגת העל בכדורגל וליגת העל בכדורסל, וכמו כן מייצרת את בגדי נבחרות ישראל בכדורסל.

ברמה העולמית, נייקי נותנת חסות הלבשה לכמה מהקבוצות המובילות באירופה, ביניהן ברצלונה, אתלטיקו מדריד (ספרד); ארסנל, מנצ'סטר יונייטד (אנגליה); אינטר, יובנטוס (איטליה); ורדר ברמן (גרמניה); סלטיק (סקוטלנד); פורטו (פורטוגל); גלטסראיי (טורקיה); פריס סן-ז'רמן (צרפת); פ.ס.וו איינדהובן (הולנד); זניט סט. פטרסבורג (רוסיה); שחטאר דונייצק (אוקראינה).

בנוסף, נייקי מייצרת את התלבושת של הנבחרות הלאומיות של ברזיל, צרפת, הולנד, סרביה ועוד.