חברה ישראלית תפצה את מנצ'סטר יונייטד ב-9,000 שקל

חברת "חי עמרה בע"מ" נתבעה בגין יבוא כדורי רגל מזויפים המפרים את סימניה המסחריים של מנצ'סטר יונייטד ■ ביהמ"ש נתן להסכם הפשרה בין הצדדים תוקף של פסק דין

בית המשפט המחוזי בחיפה נתן לאחרונה תוקף של פסק דין להסכם פשרה שנחתם בין מועדון הכדורגל מנצ'סטר יונייטד לבין חברת "חי עמרה בע"מ" ומנהלה ובעל מניותיה, יוסף עמרה, וכן מדינת ישראל, בכל הקשור לכדורי רגל החשודים כמזויפים ואשר מפרים את סימניה המסחריים של מועדון הכדורגל.

באמצעות עורכי הדין אלין וקסלמן ועדי ליסטר ממשרד איתן-מהולל, הגישו לפני מספר חודשים מנצ'סטר יונייטד וחברת YPL - הזכיינית הבלעדית והמשווקת בישראל של מוצרי מועדון הכדורגל האנגלי - תביעה נגד חברת חברת "חי עמרה" ומנהלה, בגין יבוא של כ-390 כדורי רגל החשודים כמפרים את סימנו המסחרי של מועדון הכדורגל. הכדורים נתפסו ועוכבו בבית המכס בחיפה.

בתביעה נטען כי חברת "חי עמרה" ויוסף עמרה הפרו זכויותיה הקנייניות של מנצ'סטר יונייטד, כאשר ייבאו כדורי רגל המהווים חיקוי של הכדורים המקוריים של המועדון, ואשר נושאים עליהם את סימנה המסחרי הרשום בישראל של מנצ'סטר ללא הרשאה.

על-פי הסדר הפשרה שנחתם בין הצדדים, התחייבו חברת "חי עמרה" ויוסף עמרה לשלם פיצוי כספי של 9,000 שקל לקבוצת הכדורגל, להשמיד את כל הכדורים החשודים כמזויפים, לשאת בעלויות השמדת הסחורה וכן להימנע מכל יבוא או שיווק של מוצרים הנושאים את סימני המסחר של המועדון.

בנוסף התחייבה החברה כי תשלם פיצוי כספי בסך 40 אלף שקל בגין כל הפרה עתידית מטעמה.