אנדרומדה השלימה גיוס חולים לניסוי הקליני לטיפול בסוכרת

תוצאות הניסוי צפויות להתקבל לאחר 24 חודשי טיפול ממועד גיוס החולים לניסוי ■ ניסוי ההמשך כולל כ-40 חולים ובמסגרתו נאספים נתונים על בטיחות התרופה ועל יעילותה

אנדרומדה, הנמצאת בבעלות כלל ביוטכנו וטבע, מודיעה היום (א') על השלמת גיוס החולים לניסוי ההמשך לניסוי קליני Phase III לטיפול בסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים), מדובר במוצר המוביל של החברה - תרופת ה-DiaPep277®.

ניסוי ההמשך, הכולל כ-40 חולים, מבוצע בשלושה מרכזים רפואיים ובמסגרתו נאספים נתונים נוספים על בטיחות התרופה ועל יעילותה לטווח ארוך מחולים אשר סיימו שנתיים טיפול במסגרת הניסוי הקיים. החברה מציינת כי מתן התרופה בניסוי זה אינו סמוי ותוצאותיו צפויות להתקבל לאחר 24 חודשי טיפול ממועד גיוס החולים לניסוי.

בנוסף לסיום גיוס החולים לניסוי שעורכת אנדרומדה, הודיעה החברה בימים האחרונים כי חברת הפורטפוליו קיורטק, (מוחזקת בכ-37%) סיימה אף היא את שלב גיוס החולים לניסוי קליני Phase II בחולים בסרטן גרורתי של המעי הגס.

במסגרת הניסוי מטופלים 171 חולים במוצר המוביל של קיורטק, CT-011, בשילוב טיפול כימותרפי. המעקב אחר החולים צפוי להסתיים בעוד כ - 18 חודשים ותוצאותיו הסופיות תתקבלנה לאחר השלמת הניתוח הסטטיסטי.