תרים את המניה? אמדוקס תרכוש מניותיה במיליארד דולר

החברה תקיים היום מפגש אנליסטים ותציג תחזיות פיננסיות ועסקיות ל-2011-2013 ■ חתמה שני חוזים חדשים בגרמניה ובברזיל; ההיקפים הכספיים לא נמסרו

חברת אמדוקס הכריזה היום (ד') על תוכנית רכישה עצמית של מניות בהיקף מיליארד דולר בשנתיים הבאות. התוכנית היא בנוסף לרכישה עצמית בהיקף 700 מיליון דולר שאושרה ע"י דירקטוריון אמדוקס באפריל 2010, אשר ממנה נותרו 198 מיליון דולר נכון לסוף 2010.

החברה תקיים היום מפגש אנליסטים בבורסה לניירות ערך בניו יורק (NYSE), בה תספק תחזית פיננסית ועסקית תלת-שנתית לשנים 2011-2013. מנכ"ל ונשיא אמדוקס אלי גלמן ומנהלת הכספים תמר רפפורט ירחיבו היום ויספקו פרטים נוספים על התחזיות ותוכנית הרכישה העצמית.

בתוך כך, אמדוקס, העוסקת במתן שירותי בילינג ומערכות לניהול שירותי לקוחות, הודיעה על חוזים חדשים בגרמניה ובברזיל. ההיקפים הכספיים של שני החוזים לא נמסרו. המערכות של אמדוקס לתמיכה במעבר לרשתות של הדור הבא, ישמשו את וודאפון גרמניה, ספקית התקשורת המובילה בגרמניה, וחברת TIM ברזיל, ממפעילות הסלולר הגדולות בברזיל.

וודאפון גרמניה תסתייע במערכות לתמיכה תפעולית של אמדוקס עבור אוטומציה של תהליכי התכנון של רשת סלולרית חדשה ותמיכה בפריסת הרשת, בכדי להגדיל את הקיבולת והמהירות של שירותי תקשורת הנתונים שהחברה מציעה ללקוחותיה.

TIM ברזיל בחרה במערכות חוויית הלקוח של אמדוקס, לפרויקט טרנספורמציה ותמיכה במעבר לרשת סלולר של הדור הבא. בין המוצרים של אמדוקס שיוטמעו יהיו מערכות לניהול הזמנות, ניהול שירותים, ניהול משאבים וקטלוג מוצרים כלל ארגוני.