פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.4 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - רשת ישרוטל עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

פסח באופק, והשבוע מורגשת בענף הפרסום אתנחתא קלה, או אם תרצו - צמצום בהיקפי הפרסום, לפני הבליץ הפרסומי הגדול שעומד להתרחש אוטוטו.

על רקע ביטול קנסות היציאה והתחרותיות המתגברת בתחום הסלולר, פלאפון ממשיכה לבלוט בפרסום. זאת בניגוד לפרטנר, שהוציאה לאחרונה מכרז פרסום; והקרב שמנהלת סלקום, שהצביעה ברגליים ונעלמה מהמסך עקב החלטת הזכיינים לחייב על הרייטינג של הצפייה הנדחית בעלות רגילה.

דומה כי פלאפון מצאה פתרון לטענה כי אין באמת הבדל בין חברות הסלולר, והשבוע מבדלת עצמה ענקית הסלולר הכחולה באמצעות הסקר המחמיא של אתר SPEEDTEST.NET, ממנו עולה כי היא הרשת המהירה ביותר בעולם בגלישה באייפון מתוך 104 רשתות שנבדקו. אין ספק שקצת גאווה ציונית לא מזיקה לעסקים, גם בתחום הסלולר.

הקמפיין הוא באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, שנכון לעכשיו מתפקד כמשרד הפרסום היחיד של פלאפון ב-2011.

רשת ישרוטל מעלה באמצעות JWT לפני חופשת הפסח קמפיין פרסום תדמיתי בו היא משיקה את קבוצת מלונות היוקרה: ISROTEL EXCLUSIVE COLLECTION. הקמפיין מציג את כל אחד מ-3 בתי-המלון בסיטואציה מיוחדת ויוקרתית בסביבה הטבעית שלו.

החיים עוברים לאינטרנט, הפרסום עובר לאינטרנט, ומסתבר שגם רופא הילדים ויועצת ההנקה כבר שם. כל מה שצריך זה מחשב, פס אינטרנט מהיר, מצלמת וידיאו וכמובן להיות לקוח של שירותי בריאות כללית המתמקמת השבוע במקום השלישי באמצעות מקאן-אריקסון.

שירותי בריאות כללית מציגה השבוע את "מרושתים" ומזמינה את לקוחותיה לווידאו צ'ט אינטרנט עם מומחיה. הקמפיין בנוי נכון ומעביר את יתרונות הקופה וערכים של קידמה טכנולוגית ושירות לקוחות.

מפעל הפיס סוגר את החמישייה בטבלת המותגים המושקעים עם "כדורי הלוטו המשוגעים שיסדרו לך את החיים"ף באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי. הפרסומת מנסה להצחיק באופן וולגרי, בדומה לגל הקודם.

המותגים המושקעים

1. פלאפון - 1,409,468 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. ישרוטל - 1,179,261 שקל - באמצעות JWT

3. שירותי בריאות כללית - 1,128,096 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. סופר-פארם - 1,037,615 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. לוטו - 949,948 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 25/2/2010-3/3/2010.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.