אמריקה מגיעה גם לטוטנהאם

מותג הספורט אנדר ארמור יעניק חסות הלבשה למועדון הפרמיירליג, בהיקף של 16 מיליון דולר בשנה; יחליף את פומה, ששילמה לקבוצה 10 מיליון דולר בעונה

מותג הספורט האמריקני אנדר ארמור (UNDER ARMOUR) יהיה ספונסר ההלבשה והציוד של טוטנהאם החל מעונת 2012/13.

במסגרת ההסכם שנחתם אתמול (א'), תשלם אנדר ארמור למועדון הכדורגל הלונדוני כ-16 מיליון דולר בשנה, ובסך הכל כ-80 מיליון דולר עד תום החוזה בשנת 2017. אנדר ארמור, שהכנסותיה חצו את רף המיליארד דולר בשנת 2010, תחליף את פומה כספונסרית ההלבשה של טוטנהאם.

טוטנהאם תהנה מעלייה משמעותית בהכנסות שלה מספונסר הלבשה, כיוון שההסכם של קבוצת הפרמיירליג עם פומה העניק לה כ-10 מיליון דולר בשנה.

בלייר טריפודי, מנהל השיווק הבינלאומי של אנדר ארמור, אמר לאתר sportspromedia.com בעקבות חתימת ההסכם: "להיות מזוהים עם טוטנהאם זה כמו לזכות בסופרבל בשבילנו. נכון לעכשיו, זוהי ההשקעה הכי גדולה שלנו מחוץ לארצות הברית".

קבוצות כדורגל נוספות שמקבלות חסות מאנדר ארמור הן האנובר הגרמנית, אריס סלוניקי היוונית, ארדיג'ה היפנית ודפורטיבו טולוקה ואסטודיאנטס טקוס המקסיקניות.

דניאל לוי, יו"ר טוטנהאם, מסר: "אנחנו שמחים ונרגשים להודיע על תחילתו של שיתוף הפעולה בינינו לבין אנדר ארמור, החל משנת 2012 והלאה. זהו מותג חדשני, מקצועי ושאפתן בצורה יוצאת דופן, בעל שאיפות כלל עולמיות ההופכות אותו לשותף האידיאלי למועדון כמו טוטנהאם".