פואד לא מתעורר: ח"כ בן אליעזר עדיין מורדם ומונשם

מבית החולים "אסף הרופא" נמסר היום כי מצבו של בן אליעזר עדיין מוגדר "יציב" ■ חבר הכנסת מונשם ומורדם והצוות הרפואי עוקב בהשגחה

חבר-הכנסת והשר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר עדיין מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ בבית-החולים "אסף הרופא". "מצבו הקליני של בן אליעזר הוא ללא שינוי והטיפול הרפואי נמשך על פי התכנית", נמסר היום (ה') מבית החולים.

ח"כ בן אליעזר אושפז לפני יותר משבוע עקב שפעת חריפה שהלכה והסתבכה, עד לדלקת ריאות. הוא אושפז מספר פעמים בעבר בשל מצב בריאותי רופף ונאלץ לעבור דיאטה קפדנית על מנת לחזק את בריאותו.

אתמול אמרו ב"אסף הרופא" כי מצבו הקליני של בן אליעזר מוגדר "יציב", ואם לא יהיה שינוי במצבו תצא הודעה. בדוברות של בית החולים אמרו היום ל"גלובס" כי מצבו של בן אליעזר עדיין "יציב" וכי הצוות הרפואי עוקב בהשגחה.

נזכיר, כי על מנת לסייע לו מבחינה נשימתית, הצוות הרפואי בבית החולים החליט בתחילת השבוע להרדים ולהנשים את בן אליעזר, בשל הרעה שחלה במצבו. הצוות הרפואי לא התייחס כל השבוע באשר לשאלה האם בן אליעזר נמצא בסכנת חיים, אולם בהתחשב בגילו של בן אליעזר המאושפז במחלקת טיפול נמרץ, ובמצבו הפיזי, לא מן הנמנע כי נשקפת סכנה לחייו.