די מדיקל ממשיכה קדימה: החלה בייצור מסחרי בסין

אפרי ארגמן: "ההישג של השקת פס הייצור המסחרי יאפשר לנו להציג ולקדם את מותג ספרינג במגוון שווקי מטרה, לרבות ארה"ב, קנדה, אירופה ומדינות ה-BRIC"

די מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, מודיעה היום כי קבלן המשנה שלה, UPG (Suzhou) EPZ , חברת בת של United Plastics Group, החל בייצור מסחרי של סטי האיפוזיה האוניברסליים של החברה, בסוזאו בסין.

UPG הינה קבלן משנה המייצר לתעשיות שונות, כגון התחום הרפואי, הקמעונאי, תעשיית הרכב והאלקטרוניקה.

במסגרת ההסכם לייצור ואספקה שנחתם בחודש אוגוסט בשנה שעברה, UPG מספקת לדי מדיקל, כספק לא בלעדי, את סטי האינפוזיה האוניברסליים של החברה, במחירים שנקבעו מראש ליחידה ודי מדיקל מחוייבת לרכוש כמות מינימלית של מוצרים.

UPG מייצרת ומספקת את הרכיבים המתכלים שבמשאבת האינסולין SPRING ADI, של החברה ואת המשאבה Hybrid Spring, כאשר צפוי כי זו תושק במסגרת ההסכם בהמשך השנה.

אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל ציין "סטי האינפוזיה האוניברסליים שלנו כוללים מאפיינים ייחודים וחדשניים, כמו מנגנון התראה ייחודי לניתוק, מחט חבוייה המוחזרת אוטומטית, ומערכת ההחדרה הקטנה ביותר המופעלת בלחיצה אחת. הסטים מספקים פתרון ידידותי ואמין למשתמש עבור הרכיבים המתכלים של מערכת הובלת האינסולין".

"ההישג של השקת פס הייצור המסחרי יאפשר לנו להציג ולקדם את מותג "Spring" במגוון שווקי מטרה, לרבות ארה"ב, קנדה, אירופה, מקסיקו ומדינות ה-BRIC ובאותו הזמן להבטיח כי נוכל לעמוד בביקושים הצפויים".

חזקיה צורי, סמנכ"ל התפעול של די מדיקל, אמר "עם ההשלמה של קו הייצור הראשון, בייצור כמותי, במפעל UPG בסוזאו, יכולה כעת החברה להתחיל להעביר מוצרים נוספים לייצור בסין".