צפו בתמונות: אקרו נדל"ן רכשה בניין במנהטן ב-80 מיליון ד'

בניין ה-Setai ממוקם על רחוב 40 Board בלב העסקים של מנהטן, מרחק של בניין אחד מה-NYSE

עסקה נוספת לאקרו נדל"ן במנהטן: צחי ארבוב ואילן קפון רכשו בניין מגורים בשם "Setai" הממוקם באזור מרכז הסחר העולמי במנהטן בעבור כ-80 מיליון דולר. העסקה בוצעה באמצעות זרוע הנדל"ן האמריקאית של השניים - אקרו USA.

העסקה בוצעה בדרך של מכרז, אותו הוציא מוסד פיננסי אמריקאי, לרכישת חוב מידי יזם הבניין שנקלע לקשיים בעקבות משבר הנדל"ן בארה"ב. החוב אגב עמד על 160 מיליון דולר, ובחברה מספרים כי בגלל המצב בשוק, והרצון של הבנק לסגור את העסקה המחיר הסופי נחתח בחצי ונסגר על 80 מיליון שקל. לאחר שרכשה החברה את החוב, היא הפכה לנושה מובטח ובמסגרת מערך הסכמים מול היזם רכשה את הזכויות.

בניין ה-Setai ממוקם על רחוב 40 Board בלב העסקים של מנהטן, מרחק של בניין אחד מה-NYSE. הבניין כולל 33 קומות ו-153 דירות, אולם 50 מהן כבר נמכרו על ידי היזם, מה שמשאיר לאקרו נדל"ן 103 דירות העומדות למכירה. מהחברה נמסר כי בחודשיים האחרונים נמכרו כ-40 דירות למשקיעים ישראליים וכ-20 דירות לאזרחים אמריקאיים. בכוונת להמשיך ולשווק את הדירות לקהל הישראלי והאמריקני.

עוד מספרים החברה כי בבניית בניין הושקעו למעלה מ- 200 מיליון דולר והוא משתרע על שטח של כ-14 אלף מ"ר. גודל הדירות בפרויקט נע בין 75 מ"ר ל-200 מ"ר. מחירי הדירות בבניין נעים בין 500 אלף דולר ל-900 אלף דולר לדירה.

אקרו נדל
 אקרו נדל

צחי ארבוב, מבעלי הקבוצה, אמר היום: "אנו שמחים לבשר על סיום עסקת הרכישה של בניין ה-Setai. מדובר באחד מבנייני הדירות המפוארים ביותר במנהטן, הנמצא באזור הגראונד זירו, שהפך בשנים האחרונות לאחד מהאזורים הצומחים והאטרקטיביים ביותר בניו יורק בכלל ובמנהטן בפרט. בשנתיים הקרובות צפויים לקום מספר פרויקטים משמעותיים בצמוד לבניין ואנו מעריכים כי מחירי הדירות באזור זה יעלו משמעותית. אנו בהחלט מרגישים את ההתעניינות הרבה בפרויקט מצד משקיעים אמריקאיים וישראלים כאחד".

עוד הוסיף ארבוב ואמר כי לאחרונה, פתחה אקרו נדל"ן מטה משרדים במנהטן המונה 15 אנשי צוות ביניהם אדריכלים, מהנדסים וכלכלנים, אשר לצד קידום הפרויקטים הקיימים של החברה, מאתר הצוות ובוחן הזדמנויות להשקעות נדל"ן נוספות.

בבעלות אקרו USA פרויקטים נוספים ברחבי מנהטן בהיקף כספי של כ-400 מיליון דולר. ביניהם, מגדל המגורים Luxury Residential Tower- East 51 st, המונה 29 קומות ו-150 דירות בשדרה השנייה ופינת 51 ומלון הבוטיק Luxury Hotel on Bryant Park.

אקרו נדל
 אקרו נדל