זיסר: יותר דירות נופש לעשירים, פחות חדרי מלון לתיירים

ידיעות אחרונות: איש העסקים דורש כי משרד התיירות יאפשר לו לבנות בחוף הדקל בטבריה את המלון בחלוקה של 75% דירות נופש ו-25% חדרי מלון רגילים

איש העסקים מוטי זיסר קיבל תיאבון: לאחר שאושר לו להקים מלון חדש בטבריה בחוף הדקל ולייבש עבורו קטעים מהימה הלאומית, ידיעות אחרונות חושף כי זיסר דורש לשנות את התנאים שנקבעו כך שיתאפשר לו לבנות הרבה יותר דירות נופש לבעלי הממון פחות חדרים לתיירים.

על פי הדיווח, זיסר פנה לאחרונה לשר התיירות סטס מיסז'ניקוב ולאנשי משרדו כדי שיאשרו לו להגדיל את שיעור דירות הנופש במלון המתוכנן מ-50% ל-75%. המשמעות אם תתקבל הדרישה: במלון בו אמורים להיבנות כ-135 חדרים, יהיו יותר מ-100 יחידות נופש שישמשו בעלי ממון ורק כ-35 חדרים שיוקצו לתיירות שוטפת במהלך השנה.

מאלביט הדמיה שבשליטת זיסר נמסר בתגובה כי "איננו מבקשים לקבל שום דבר מיוחד אלא מה שמקבל כל יזם הבונה בארץ על מגרש באפיון 'אכסון מלונאי מיוחד'. מדובר על מכירת הדירות עם זכות שימוש לשלושה חודשים בשנה ללא זכות למגורי קבע. החדרים עומדים כל השנה לרשות המלון כחדרים לכל דבר. אנו בטוחים כי בניית המלון תחת בחודשים הקרובים".

מעיריית טבריה נמסר כי "לא בוצע כל ייבוש, ובוודאי שלא על חשבון הציבור. המלון קיבל את כל האישורים הרלוונטיים והמחמירים, ביניהם גם מהמשרד להגנת הסביבה".