ברקוביץ': "כל אדם שלישי ברחוב רוצה שאאמן את הנבחרת"

ברקוביץ': "יחסי ישראל-חמאס יותר טובים מהיחסים שלי עם ערוץ הספורט" ■ על "תקרית ענת קם" של יורם ארבל: "לא הבנתי על מה הוא מדבר. הוא לא הכין אותי לשום דבר"

למעלה משנה מאז מסיבת העיתונאים הבלתי נשכחת במלון הילטון סביב מועמדותו לאימון נבחרת ישראל, אייל ברקוביץ' מודה שטעה.

"אני יודע שזה לא היה חכם", הוא אומר בראיון נרחב למגזין G של "גלובס", ובו חושף את השתלשלות האירועים בינו ובין יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שכל כך הסעירה אותו. "התוכן היה נהדר, אבל הבעיה היתה שהתלהמתי. אשתי ניסתה למתן אותי ולא הצליחה, וזאת היתה הטעות. ואני מודה בטעות. ידעתי שנתתי לשונאים שלי חומר טוב. השונאים שלי זה ערוץ הספורט. היחסים בין ישראל והחמאס יותר טובים. הם קרעו לי את הצורה. אני רגיל לזה, אבל באותו הרגע זה לא עשה לי טוב.

"אני בטוח שאם נעשה סקרים - מי הציבור רוצה שיאמן את הנבחרת - גם היום יהיה לי רוב", מוסיף ברקוביץ'. "כשאני הולך ברחוב כל בן אדם שלישי אומר לי, בוא תאמן את הנבחרת. אני לא אומר שאני המאמן הכי טוב בעולם, אני גם לא אומר שאעלה אותה לאליפות העולם, אבל אני רוצה להחזיר את הגיבוש, את האהבה והאחווה. אבל בחיים לא אעשה שוב קמפיין כזה. מי שרוצה אותי יודע טוב מאוד איפה למצוא אותי".

- למה לצרכני הספורט, בין אם אלה הגולשים ב-ONE ובין אם אלה הצופים בערוץ הספורט, יש תחושה מאוד מבוססת שכל אחד שומר על האנשים שמקורבים לו, ואת האחרים הוא מכסח בלי חשבון.

"בערוץ הספורט הם שומרים זה על זה. לי אין אף חבר אמיתי מהכדורגל. עופר מזרחי ואדורם קייסי הם היחידים. עם יוסי בניון הסתכסכתי בדיוק על הרקע הזה. הצופה בבית יכול להיות רגוע שאני נטו מקצועי. יש לי עוד יתרון, אני גר בחיפה, אז אני לא מעורבב במה שקורה במרכז".

- אגב מה שקורה במרכז, מה אתה אומר על "תקרית ענת קם" של יורם ארבל במשחק נבחרת ישראל מול לטביה. אז, נזכיר, הוא הקדיש לה את השידור.

"לא הבנתי על מה הוא מדבר. הוא לא הכין אותי לשום דבר, ופתאום התחיל להגיד שקרא בסוף השבוע על בחורה, שעשתה טעות ואוהבת לצפות בכדורגל, ואני עושה לו בשידור 'מה זה?' עם הידיים, ואמרתי, טוב, בוא ניגש לעניין המרכזי, ואז התחלתי לראות אס.אמ.אסים: 'מה יש ליורם, הוא השתגע?'".

* הראיון המלא - במגזין G של "גלובס"