אות הוקרה לטמירה ירדני בפסטיבל הטלוויזיה "שובר מסך"

ירדני, בעלת חברת טדי הפקות שהביאה ב-15 השנים האחרונות למסך את "כוכב נולד", "שמש", "קומדי סטור" ועוד, תקבל את פרס "כד החלב" על תרומתה ליצירה הטלוויזיונית הישראלית

המפיקה טמירה ירדני תקבל אות הוקרה במסגרת פסטיבל הטלוויזיה "שובר מסך" שמתקיים זהו השנה ה-7 באקדמיית עמק יזרעאל ב-24 במאי.

ירדני, העומדת מאחורי חברת טדי הפקות שהביאה ב-15 השנים האחרונות למסך את "כוכב נולד", "שמש", "קומדי סטור" ועוד, תקבל את פרס "כד החלב" על תרומתה ליצירה הטלוויזיונית הישראלית.

בשנים הקודמות זכו בפרס "כד החלב" אנשי תקשורת בכירים, כגון ספי ריבלין, אילנה דיין, מוטי קירשנבאום ומוני מושונוב.

ייחודו של הפסטיבל הוא שהוא מופק כולו על-ידי סטודנטים, תחת הנחייתו של מנהל הפסטיבל משה שלונסקי, במסגרת סדנת טלוויזיה בחוג לתקשורת במכללה.

פסטיבל "שובר מסך", יתקיים השנה בסימן "תדליקו, כבר שמונה", וייערכו בו מגוון פאנלים וכיתות אומן בהם יידונו בסוגיות הבוערות בעולם התקשורת ובנוגע למתרחש מאחורי הקלעים של הטלוויזיה בישראל, בהשתתפות אנשי תקשורת ואקדמיה רבים.

בין המשתתפים בפסטיבל השנה: ארז טל, עלמה זק, גיא פינס, אילנה דיין, אמנון אברמוביץ, שי גולדן, אמירה בוזגלו, חיים הכט, אורלי וילנאי, רזי ברקאי, מיקה קרני, דידי הררי, גואל פינטו, ג'קי לוי, גורי אלפי - שגם יחתום את הפסטיבל במופע בידור - ורבים אחרים.

משה שלונסקי, מנהל פסטיבל, מסביר את בחירתה של טמירה: "ירדני היא יוצרת הטלוויזיה המובילה בישראל בתחום הבידור. מאז תחילתו של ערוץ 2, היא עמדה מאחורי הפקת תכניות טלוויזיה בלב הפריים שזכו לצפיות שיא ולהערכה מקצועית גבוהה.

"הפעם הוועדה החליטה להעניק את הפרס לא לאיש שעומד מקדמת הבמה, אלא לאדם הניצב לכאורה מאחורי הקלעים, אך הוא דמות מובילה בתעשייה הטלוויזיונית. זהו כבוד גדול להעניק את הפרס לאישיות מקצועית המעודדת הפקות מקור מובילות בתחום הבידור והמוזיקה ועושה זאת בצניעות ובאהבה רבה".