אלרוב אימצה מדיניות חלוקת דיבידנד: 30% מהרווח הנקי

החברה, שבשליטת אלפרד אקירוב, לא תכלול בדיבידנד שינויים בשווי ההוגן של נכסי הנדל"ן שלה ■ מקביל לאימוץ המדיניות, החליטה אלרוב לחלק דיבידנד בהיקף של 28.5 מיליון שקל

חברת אלרוב נדל"ן , שבשליטת אלפרד אקירוב, הכריזה היום (א') בהודעה לבורסה על מדיניות חלוקת דיבידנד חדשה לבעלי המניות, בשיעור של 30% מהרווח הנקי המיוחס לבעלי החברה.

על פי הודעת אלרוב נדל"ן, מהדיבידנד ייגרעו "עלייה (ירידה) בשווי הוגן של נדל"ן להשקעה, נטו ועליית (ירידת) שווי ניירות ערך שלא מומשו, וכן בנטרול השפעות מס על כל אלה".

במקביל לאימוץ מדיניות הדיבידנד החליט דירקטוריון החברה לחלק דיבידנד בסך של 1.25 שקל למניה ובהיקף כולל של כ-28.5 מיליון שקל. סכום הדיבידנד עשוי לגדול במקרה בו עד למועד הרלבנטי יומרו אג"ח להמרה למניות החברה.

את שנת 2010 סגרה אלרוב עם רווח נקי של 221 מיליון שקל, עלייה של 5.4% לעומת 2009. אלרוב נדל"ן היא חברה בת של אלרוב ישראל, הנמצאת בשליטת אלפרד אקירוב, והיא פועלת בעיקר בתחום נכסים מניבים ותפעול בתי מלון בישראל, בשוויץ, בצרפת ובבריטניה.

משנת 2006 פועלת אלרוב נדל"ן במרץ לבניית רשת של בתי מלון, ומשקיעה בכך הון רב. בבעלות החברה מלונות "מצודת דוד" ו"ממילא" בירושלים, ומלון "לוטיסיה" בפריז. נוסף לכך החלה החברה בבניית מלון "קונסרבטוריום" באמסטרדם, ומלון "קפה רויאל" בלונדון.

החברה נשענת גם על נכסים מניבים בישראל ובעולם, בעיקר משרדים. הנכסים הבולטים של החברה בישראל הם המרכז המסחרי "ממילא" בירושלים ו"מגדל אלרוב" ו"בית אסיה" בת"א. אלרוב נדל"ן היא גם הבעלים של מרכז הדיור המוגן "נופי השרון" בנתניה, הכולל 104 יח"ד ו-12 מיטות אשפוז. ההכנסות משכ"ד ומדיור מוגן הסתכמו ב-2010 ב-251 מיליון שקל, שיפור של 7% לעומת 2009.