אפליקציה של תלמה תנסה לזהות פרסומות טלוויזיה של החברה

כדי להפעיל את האפליקציה יש להניף את האייפון מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי בה ■ האפליקציה בשם "כריות" זמינה להורדה ב-App Store חינם

חברות המזון והאופנה מנסות כל הזמן למצוא טכנולוגיות שונות לאפליקציות הסלולריות שלהם, שיאפשרו להפוך אותם לייחודיות בעזרת גימיקים שונים. אפליקציה חדשה של תלמה למותג "כריות" מופעלת מול מקלט הטלוויזיה בזמן שידור הפרסומת למוצר.

כדי להפעיל את האפליקציה (לאחר שהורדה למכשיר) יש להניף את האייפון אל מול הטלוויזיה בזמן הקרנת הפרסומת ו"ללכוד" את השחקן הראשי של סרט הפרסומת - ציון ברוך. האפליקציה מובילה את המשתמש אל פעילות המותג ברשת בה מוזמנים הגולשים להשתתף בחידון כאשר המנצחים בו יוכלו להיות מוזמנים למסיבה.

משרד הפרסום הסלולרי מובי מקבוצת יוניסל אחראי לפיתוח האפליקציה. "האפליקציה שלנו כללה פיתוח של דגימת סאונד בפרסומת טלויזיה, זיהוי הדגימה על ידי האפליקציה והפעלת תכני וידאו עשירים בתוך האפליקציה כתוצאה מהטריגר הזה", אומר גיא עמיעד, מנכ"ל מובי. "על פיתוח האפליקציה עבדנו כ 6 חודשים והיא בין הראשונות בעולם שעשו זאת אחרי הונדה ופפסי".

האפליקציה בשם "כריות" זמינה להורדה ב-App Store ללא תשלום.