אחרי 19 שנה: דני ענבר פורש מערוץ הספורט

ענבר יצטרף ל"קסטינה תקשורת", שם יביים סרטים דוקומנטריים עבור זכיינית ערוץ 2 קשת

דני ענבר פורש מערוץ הספורט אחרי 19 שנים ומצטרף לחברת "קסטינה תקשורת", שם יביים סרטים דוקומנטריים עבור זכיינית ערוץ 2 קשת.

עזיבתו של ענבר באה על רקע רצונו להשקיע את זמנו במשדרי אקטואליה ולא משדרי ספורט. ענבר מסר: "אני לוקח אוויר ויוצא לדרך חדשה".

ענבר, מוותיקי ערוץ הספורט, הקים במהלך שני העשורים האחרונים את התוכניות "סל בסלון", "חדשות הספורט" ועוד. נוסף על אלה הגיש ענבר את התוכנית "אחד על אחד" במשך כ-10 שנים והקים את המחלקה הדוקומנטרית שהפיקה את הסרטים "פליימייקר - סיפורו של אייל ברקוביץ'", ו"השאראס של המדינה".

בשנתיים האחרונות שימש ענבר כמגיש של תוכניות הסיכום של הכדורגל הישראלי "ליגה משלנו" וכן הגיש את "שער השבת" את "תוכנית הספורט של ישראל" המשודרת מדי יום ברדיו תל-אביב.

בנוסף לעבודתו בערוץ הספורט, בשנים האחרונות ענבר ביים והגיש פרויקטים רבים, ובהם "הפליליסטים", "ככה ניצחנו - מהפיכת הזמר המזרחי" ו"פייסבוק".

לדברי ענבר, "התחלתי בערוץ הספורט כמחסנאי - וביחד עם מיילן טנזר, אבי בר, אביב גלעדי, ירון טלפז ומודי פרידמן ניתנה לי הזכות להיות שותף לבניית בית חלומות. מעולם לא הרגשתי כאילו אני 'בא לעבודה' - למרות שהיתה המון עבודה. אני לוקח עכשיו אוויר ויוצא לדרך חדשה".