3 חברות סטארט-אפ ישראליות בתחרות של טק-קראנץ'

3 נציגות ישראליות בכנס ה-TechCrunch Disrupt שנפתח היום בניו-יורק: BillGuard של ירון סמיד ורפאל אוזן, Telemedicine של האחים ארז ויריב אלרואי, ו-Do@ של רמי קסטרשטיין

3 נציגות ישראליות בכנס של טק-קראנץ' ה-TechCrunch Disrupt שנפתח היום (ב') בניו-יורק. החברות יציגו כחלק מ-29 חברות סטארט-אפ אינטרנטיות שיחשפו בכנס את המוצר שלהן לראשונה. זאת לאחר שנבחרו מתוך רשימה של כ-1,000 מועמדים.

החברות הישראליות שיציגו הן BillGuard, של היזם והאנג'ל ירון סמיד ורפאל אוזן. החברה מפתחת טכנולוגיה שתתריע בפני משתמשים על הונאות, עמלות מיותרות או חיובי אשראי מוטעים, על בסיס חוכמת קהל המשתמשים.

החברה השנייה היא Telemedicine, המציעה שירותי מדידת ECG מרחוק על-ידי מכשיר ייחודי שפיתחו ומוקד רופאים שזמין 24/7, כשמאחורי המיזם עומדים האחים ארז ויריב אלרואי. החברה השלישית היא Do@ - Doat, שפועלת עדיין מתחת לרדאר ומאחוריה עומד היזם הישראלי רמי קסטרשטיין.

החברה המנצחת תזכה ב-50 אלף דולר, ובפרסום מסיבי ברחבי הבלוגוספירה, שמסקרת בקפידה את כנס הסטארט-אפים החצי שנתי של הבלוג הטכנולוגי.

נזכיר כי בכנס הקודם, שנערך במאי 2010, זכתה חברת Soluto הישראלית, שהוקמה על ידי תומר דביר וישי גרין. סולוטו מפתחת תוכנה לפיתרון בעיות במחשב, המבוססת גם על חוכמת ההמונים.

ההערכות בתעשיית האינטרנט הן כי גם השנה, יש סיכויים גבוהים שחברה ישראלית תקטוף את התואר הנכסף ותביא את הגביע חזרה לישראל.