אלביט הדמיה מאשרת את חשיפת "גלובס": "החוב לא משפיע"

אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר מגיבה לחשיפת "גלובס" על החובות לבנק הפועלים: "למחלוקת לכאורה אין קשר להסכם ארוך-הטווח עם הבנק. אין השפעה על הפעילות העסקית"

חברת אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר, מאשרת היום (ג') בעקיפין בדיווח לבורסה את חשיפת "גלובס" מאתמול על חובות החברה האם הפרטית אירופה ישראל, באמצעותה מחזיק זיסר את מניות השליטה באלביט הדמיה - לבנק הפועלים.

אלביט הדמיה מבקשת להבהיר, כי "למחלוקת לכאורה בין אירופה ישראל לבין בנק הפועלים אין קשר להסכם ארוך הטווח של אלביט עם הבנק, שבו אלביט עומדת בתשלומים לשביעות רצון הצדדים".

החברה ביקשה גם להדגיש כי לחובות האמורים אין השפעה על הפעילות העסקית של החברה ואין בהם להסביר את צניחת המניה בבורסה בימים האחרונים. החברה מוסרת כי בכוונתה להמשיך כרגיל בתוכנית העסקית שלה ללא קשר לחובות.

אתמול נחשף ב"גלובס", כי לאירופה ישראל, שמניותיה נמחקו מהמסחר בבורסה בהצעת רכש שהגיש זיסר בשלהי 2004, חוב של 985 מיליון שקל לבנק הפועלים המוגדר על ידי הבנק כ"חוב בעייתי", כש-211 מיליון שקל מתוכו מוגדר כ"חוב מסופק שבעקבותו הבנק פתח בהליכים משפטיים נגד החברה. אחרי הפרסום אתמול המניה צנחה בבורסה בכ-18%. האג"ח של החברה איבדו 16% ב-3 הימים האחרונים.