כלל תעשיות: 30 מיליון ש' רווח; 12 מיליארד ש' היקף נכסים

כלל תעשיות מדווחת על רבעון רווחי נוסף - ברציפות מאז שנת 2005 ■ נהנית מגידול בהיקף המכירות של מרבית חברות הקבוצה ■ "המבנה הייחודי של כת"ש בא לידי ביטוי גם הרבעון"

כלל תעשיות מקבוצת איי.די.בי בבעלותו של נוחי דנקנר, מפרסמת היום את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הראשון של שנת 2011.

כלל תעשיות מדווחת על רבעון רווחי נוסף, ברציפות מאז הרבעון הראשון של שנת 2005. הרווח הנקי הסתכם ב-30 מיליון שקל, לעומת 85 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצניחה ברווח נבעה מקיטון בהכנסות חד פעמיות וגידול בהוצאות המימון הרבעון, לעומת התקופה המקביל בשנה שעברה.

סך הנכסים של כלל תעשיות והחברות המאוחדות שלה עלה ל-11.8 מיליארד שקל, לעומת 11.2 מיליארד שקל ברבעון הראשון של שנת 2010. ההון המיוחס לבעלי המניות של הקבוצה הסתכם בכ-2.3 מיליארד שקל. כמו כן, נרשם גידול בהיקפי המכירות של מרבית חברות הקבוצה, לצד שיפור בתוצאות העסקיות של חלקן - דוגמת נטוויז'ן, פאנדטק וג'ורדן ואלי.

במגזר המלט, כלל תעשיות נהנית מעלייה של כ-7% בהיקף המכירות הודות לגידול בכמויות המלט ששווקו לשוק המקומי. כמו כן, כת"ש חוותה ירידה ברווח הנקי בעיקר עקב עליה בתשומות האנרגיה וגידול בהוצאות המימון.

"המבנה הייחודי של כת"ש, המבוסס על תמהיל חברות תעשיה ומסחר איתנות ומניבות תזרים לצד חברות טכנולוגיה וביוטכנולוגיה צומחות - בא לידי ביטוי גם ברבעון זה", מסרו אבי פישרו צביקה לבנת, מנכ"לים משותפים של כלל תעשיות בהצהרה שנכתבה טרם פרסום הדוח.

"בתחום האנרגיה המתחדשת - הושלם החודש בהצלחה המיזוג בין כלל פי.וי. לסאן ישראל, כאשר כלל תעשיות מחזיקה בחברה הממוזגת 50%. כתוצאה מהמיזוג תרשום כלל תעשיות רווח ברבעון השני הנאמד בכ-15-20 מיליון שקל".