בריינסוויי מעדכנת: מחיר המניה בהנפקה יהיה 9-11 דולר

החברה צופה כי היקף הגיוס המיידי (ברוטו) יהיה 10 מיליון דולר ■ "על מנת להגביל את דילול החזקותיהם של בעלי המניות הקיימים הוקטן היקף ההנפקה והגיוס"

ההנפקה של בריינסוויי בארה"ב מתקדמת. ביום חמישי הגישה החברה טיוטה מתוקנת לרשות ני"ע בארה"ב (ה-SEC), על בסיס הדוח הכספי של החברה לרבעון הראשון, על פיה מחיר מניה בהנפקה יהיה בטווח שבין 9 לבין 11 דולר למניה ויכללו בה גם כתבי אופציה בהיקף של שני שלישים ממספר המניות שתונפקנה, אשר מחיר מימושם יהיה 135% ממחיר המניה בהנפקה והתקופה למימושם תהיה שנתיים.

החברה צופה כי היקף הגיוס המיידי (ברוטו) יהיה 10 מיליון דולר. נציין כי הערכות קודמות דיברו על גיוס של 20-30 מיליון דולר.

בנוסף תינתן לחתמים בהנפקה אופציה לרכישה של עד 15% נוספים מניירות הערך שיוצעו בהנפקה במחיר ההנפקה. כחתם ההנפקה הראשי ישמש בנק ההשקעות Roth Capital Partners, ואילו עמיתו Maxim Group ישמש כחתם משני.

בהנהלת בריינסוויי מציינים כי לנוכח שינוי מבנה ההנפקה, ועל מנת להגביל את דילול החזקותיהם של בעלי המניות הקיימים הוקטן היקף ההנפקה והגיוס. "החברה מאמינה שלאור יתרת המזומנים הקיימת של החברה, הקטנת היקף הגיוס לא תשפיע לרעה על יכולתה של החברה לממן את המשך פעילותה בטווח הקצר והבינוני".

בריינסוויי פיתחה מכשיר רפואי לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח ובמחלות נוירולוגיות ופסיכיאטריות. הטיפול נעשה באמצעות שדה אלקטרומגנטי שמועבר לעומק המוח דרך מכשיר הכולל ספק של זרם משתנה ומחובר לסליל שפיתחו מדעני החברה. המכשיר עצמו דומה לקסדה שאותה חובש המטופל.

בריינסוויי עדיין לא קיבלה אישור FDA לשיווק המכשיר, ורק בתחילת השנה הבאה היא צפויה לקבל אישור זה עבור טיפול בחולי דיכאון קליני. מחלות אחרות שעבורן תנסה החברה לשווק את המכשיר הן סכיזופרניה, אוטיזם, מניה דיפרסיה ועוד.