פרטנר וסטימצקי משיקות הוצאת ספרים דיגיטלית

החברות פיתחו מנגנון להוצאת ספרים עצמאיים, במטרה לעודד הפצת ספרים של כותבים צעירים ■ עלות הוצאת כותר עבור הסופר היא 11 אלף שקל, ועלות רכישת ספר תעמוד על 13 שקל

‎‎סטימצקי ופרטנר הודיעו היום (א') על שיתוף-פעולה לעידוד הפצת ספרים של כותבים צעירים. במסגרת הפרויקט פיתחו החברות מנגנון להוצאת ספרים עצמאיים, המטפל בכל שלבי התהליך, הכוללים עריכה לשונית, הגהה, עיצוב כריכה, הבאה לדפוס ומכירה של המוצר בחנויות סטימצקי וגם בחנות ספרים חדשה של פרטנר.

‏‏עלות הוצאת כותר עבור הסופר, ללא הדפסה (כלומר הוצאה דיגיטלית בלבד), היא 11 אלף שקל, כאשר הספר ישווק באתרי האינטרנט של שתי החברות. הסופר גם יצטרך לתת בלעדיות על מכירת הספר לסטימצקי למשך שנה.

עלות רכישת הספר עבור הלקוח תעמוד על 13 שקל, וניתן יהיה לגשת אליו מטאבלטים וטלפונים סלולריים של אפל או ממכשירים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל.

רכישת הספרים תתאפשר על-ידי הלקוחות של כל מפעילות הסלולר בארץ ולא רק על-ידי לקוחות פרטנר, כאשר החנות תושק ברבעון השלישי של השנה.

‏פרטנר לא פוסלת שיתוף-פעולה עם הוצאות ספרים נוספות בחנות שלה. "אם הוצאות ספרים אחרות ירצו לעבוד אתנו - הן יוכלו, בלי קשר למיזם הזה", אומר יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה באורנג'.

‏‏בעבר השיקה סטימצקי שיתוף-פעולה עם ניופאן וידיעות טכנולוגיות לקורא ספרים בשם "עברית", המציע רכישה של ספרים דיגיטליים מאתר ייעודי. ‏‎‎‏