השיחה: מי הגיע לחתונה של הבן של יצחק תשובה?

בכירי המשק התייצבו אתמול לחתונת בנו של יצחק תשובה, אלעד ■ וגם: צעירי תגלית חגגו, והאגודה לסוכרת נעורים ציינה 30 שנות פעילות

אמש (ג') ביער בן שמן, לאחר שבועות של הכנת המתחם המושקע, הגיעו כ-1,500 מוזמנים למסיבת החתונה של אלעד תשובה ורוני היימן. הורי החתן, חיה ויצחק תשובה, התרגשו מברכת נשיא המדינה שמעון פרס שהרעיף שבחים על המשפחה, והתלהב ממה שהצליח לעשות תשובה מקרחת היער, בה הוא עצמו נישא לפני שנים רבות.

שלמה נחמה ושרי אריסון / צלם אבשלום ששוני
 שלמה נחמה ושרי אריסון / צלם אבשלום ששוני

שלמה נחמה ושרי אריסון

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו, שרה, טרחו ושלחו ברכה מצולמת לרגל השמחה. תמונות מטקס החופה, שנערכה בנפרד בסוף השבוע, הוקרנו על מסכי ענק. נהנו מחתונת הענק ומהופעה של ידידו הטוב של תשובה, הזמר פול אנקה: שר האוצר יובל שטייניץ, שלמרות כל המחלוקות הגיע לברך, הרב מאיר לאו, חיים סבן, שרי אריסון, צדיק בינו, יעקב שחר, אליעזר וטובה פישמן, אורלי דנקנר, נוני מוזס, אלפרד וחווה אקירוב, לוני הרציקוביץ, דודי ויסמן, גבי לסט וכל הנהלת דלק, מוזי ורטהיים, רמי ואתי כספי, יאיר סרוסי, ציון קינן, דוד ברודט, גליה מאור, יוסי בכר, חיים גבריאלי, עמי אראל, שלמה נחמה, דיוויד פדרמן, יעקב ואסנת פרי, שרון ומודי כידון, רותי ומאיר שטרית, הילה ורני רהב, אליעזר שקדי, עדי קייזמן ואסתי גינצבורג ועוד רבים.

אסתי גינצבורג ועדי קייזמן / צלם אבשלום ששוני
 אסתי גינצבורג ועדי קייזמן / צלם אבשלום ששוני

אסתי גינצבורג ועדי קייזמן

החגיגה הגדולה של הנסיך למשפחת תשובה, נמשכה עד לשעות הקטנות של הלילה כשהיא מלווה, כמובן, גם בחברים רבים של הזוג הצעיר.

ידיד האגודה בחתונה לבנה

אמש, בהאנגר 11 בנמל תל-אביב, האגודה לסוכרת נעורים המציינת השנה 30 שנות פעילות, ערכה את האירוע השנתי שלה. בקוקטייל קבלת הפנים נשא דברים יו"ר חבר הנאמנים של האגודה יונל כהן, מנכ"ל מגדל. מנחה האירוע, רז מאירמן הודה לנוכחים שהגיעו למרות שבאותה שעה נערכה חתונת השנה של תשובה, והבטיח תמורה הולמת עם "חתונה לבנה", של הזמר שלום חנוך שעלה להופיע.

יונה פוגל ויובל כהן / צלם תמר מצפי
 יונה פוגל ויובל כהן / צלם תמר מצפי

יונה פוגל ויונל כהן

תרמו ונהנו ממיטב שיריו של שלום: יונה פוגל, אודי רובינשטיין, רוני קצין, הראל ויזל, משה גולברי, ליאור רייטבלט, אורית בנבנישתי, פאר נדיר, שבתי שביט שלווה ויורם הסל ועוד.

אראל מרגלית מגייס

קרן JVP הירושלמית של המתמודד לראשות מפלגת העבודה, אראל מרגלית, קיימה אמש ברובע המדיה בירושלים את האירוע השנתי שלה. כהרגלה מקיימת הקרן את האירוע השנתי בערב יום ירושלים. לאירוע הגיעו כ-1,000 איש בהם משקיעים של הקרן מארה*ב, סין, סינגפור ואירופה, לצד נציגים מעולם המדיה, הגיימינג וההיי-טק הישראלי. בתזמון מושלם, האירוע היווה חגיגה כפולה עבור הקרן שהודיעה אתמול על גיוס קרן חדשה בהיקף של 250 מיליון שקל. נשמו אויר הרים צלול כיין: זאב הולצמן, יולי תמיר, דן וציפי זיסקינד, עודד גרא, עמנואל ויצטום מנהל "המעבדה", גיורא ענבר, עודד גרא נציג בנק רוטשילד בישראל, הבימאית ססיליה פק, ציון גזית ועוד. בבופה: מטעמים המזוהים עם המטבח הירושלמי. על הבמה: להקת "הדג נחש" שצמחה מהמעבדה שברובע המדיה.

ברונפמן חוגג

בתגלית פרויקט תגלית חגג אמש את פתיחת עונת הקיץ 2011 באמפי-פארק ברעננה. אלפי צעירים מרחבי העולם, שהגיעו במסגרת הפרויקט, התקבלו בברכה על-ידי שר החינוך - מקצר החופש הגדול - גדעון סער.

צ'ארלס ברונפמן וגידי מרק / צלם עינת לברון
 צ'ארלס ברונפמן וגידי מרק / צלם עינת לברון

צ'ארלס ברונפמן וגידי מרק

במהלך הערב זכה צ'ארלס ברונפמן, מייסד ויו"ר משותף של תגלית למחווה לכבוד יום הולדתו - עוגה בכחול-לבן, זיקוקין ובלונים על הבמה. גידי מרק, מנכ"ל הפרויקט, אירח את: נחום חופרי, יוסי ביילין, שמשון שושני, מיקי שטיינר ועוד.

הסטטוסים שלהם:

Roni Rimon בעקבות תחילת עדותו של אולמרט, מוטרד מהעובדה שלראשונה בישראל הוחלף ראש ממשלה שלא על-ידי העם או נבחריו, אלא על-ידי המשטרה והפרקליטות. סכנה חמורה לדמוקרטיה.

Yuval Atad מתגאה שהמשרד של אשתו, "אטד תקשורת", זכה במקום הראשון בטקס "האריה השואג" בקטגוריית תרבות.