בואו לראות: מה כותבת בר רפאלי בטוויטר שלה?

לבר רפאלי יש, גם לאסי עזר, לג'ודי ניר-מוזס-שלום ולח"כ אנסטסיה מיכאלי ■ למה אנשים שהחיים שלהם חשופים לגמרי רוצים לחשוף אותם עוד יותר?

הטוויטר הוא כבר נחלתם של רבים, אבל בין האנשים ש"מצייצים" על כל דבר קטן ניתן למצוא גם כמה מפורסמים, שבמקרה שלהם כל "ציוץ" ו"ציוץ" כבר הופך למוקד חשיפה לרבים. מה גורם לאנשים כמו אשת התקשורת ג'ודי ניר-מוזס-שלום או הדוגמנית בר רפאלי לעדכן את העוקבים אחרי כל דבר קטן - בעוד שמעדשות הפפרצי הן מקפידות להימלט?

ג'ודי ניר-מוזס-שלום היא אשתו של המשנה לראש הממשלה ומבעלי "ידיעות אחרונות", אבל היא גם דבר נוסף - סוג של "עקרת טוויטים".

"אם אין לי כוח ועצבים, ואני רוצה להתפרק, במקום לצרוח אז אני כותבת בטוויטר - וזהו, גמרתי", היא מספרת. "אם שקית הזבל נקרעה לי או שבא לי להרוג מישהו - אני כותבת", היא אומרת. 2,140 עוקבים בשקיקה מדי יום אחרי "ציוצים" מן הסוג הזה של ג'ודי.

"גם הילדים וגם סטיב אומרים שאני אובססיבית", מספרת ג'ודי, "אבל אני לא חושבת שאני אובססיבית". עם זאת, המציאות מראה שקשה לנהל ראיון תקין עם אדם שמתחזק חשבון טוויטר רציני. לא פעם ולא פעמיים עוצרת ג'ודי את הראיון באמצע - רק כדי "לצייץ".

ג'ודי לא כותבת רק על זוטות. העניין האמיתי ב"ציוצים" שלה הוא דווקא אחר. "יש לי בעיה של חוש צדק, שזה משהו שהוא לפעמים מאוד בעייתי כשאת נשואה לפוליטיקאי שרוצה להיות ראש ממשלה", היא אומרת. "הרבה פעמים אני מתפללת שהוא לא יידע ושאף אחד לא יגיע לו מה כתבתי", היא מוסיפה.

"הפנטזיה של אסי: עשרות אלפי עוקבים"

עם כל הכבוד לג'ודי, לאסי עזר יש כבר למעלה מ-10,000 עוקבים. "אני יכול לעשות לעצמי יחסי ציבור", הוא מתגאה. "אני לא מתראיין, כי אחרי זה יכולים לקחת ולערוך את הדברים שלי. בטוויטר אין עריכה - מה שאני מחליט זה מה שכתוב", הוא אומר.

"בפנטזיה שלי רציתי להיות הבחור הישראלי עם הכי הרבה עוקבים", אומר עזר. עם זאת, לדאבונו, לפני חודש נכנסה לתמונה הדוגמנית בר רפאלי - ושבוע לאחר מכן היא כבר נכנסה הישר למקום הראשון עם עשרות אלפי עוקבים.

"עקבתי גם אחרי בריטני ספירס, שזה נורא מביך, אבל עשיתי את זה", מספר עזר. "פתאום גיליתי שהיא התחילה לעקוב אחריי ועושה את זה עד היום. אין לי מושג למה", הוא מופתע.

אתה לא תחרותי? חבל לך על הזמן

אנסטסיה מיכאלי, -מי שנכנסה לכנסת על תקן הדוגמנית, אשת הטלוויזיה והאם ל-8 ילדים - מנסה לשנות פאזה. עכשיו היא הכי רצינית שיש. הדבקות באג'נדה הפוליטית נותנת את אותותיה. בינתיים לאנסטסיה יש רק כ-700 עוקבים, אבל נראה כי גם היא לאט-לאט מכניסה מעט פרובוקטיביות ל"ציוצים" שלה.

עם זאת, נראה כי בסופו של יום יש מסקנה אחת ברורה. אם אתה לא סלב, בעל עסק, איש מצחיק במיוחד או אחד שמוכן לייצר פרובוקציות - אין לך שום סיכוי אמיתי, ואין לך באמת מה לחפש בעולם התחרותי הזה של טוויטר.