העורך הראשי של "חדשות הספורט" מסיים את תפקידו

דין דותן, עורך "חדשות הספורט" בשנתיים האחרונות, פורש אחרי 12 שנה בערוץ הספורט

דין דותן, העורך הראשי של "חדשות הספורט", פורש לאחר 12 שנים בערוץ הספורט.

דותן החל את דרכו כאיש דסק החוץ של הערוץ ב-1999, ובהמשך מונה לעורך מהדורת הערב של חדשות הספורט. עם עליית ערוץ ספורט 5+ שימש כעורך מהדורת הלילה של "חדשות הספורט" בהגשתם של מירי נבו ואלי אילדיס. בשנה שקדמה למינויו לעורך הראשי של חדשות הספורט שימש כסגן עורך המהדורה.

במסגרת תפקידו בערוץ הספורט הוביל דותן את השקת הפורמט החדש של מהדורת "חדשות הספורט" - פורמט אינטראקטיבי המשלב במסגרת המהדורה תכנים חדשותיים לצד פרשנויות, דעות, כתבות צבע ועומק.

דותן חתום על הובלתם ועריכתם של תכנים מרכזיים בערוץ הספורט ובמערך החדשות שלו ובנוסף להובלת מהדורות החדשות, ואף יצר וערך את תכנית האירוח היומית "מועדון ספורט" בהגשתם של יהונתן כהן ועמיחי שפיגלר, והיה אמון על עריכתם של מגזנים מגוונים בערוץ כדוגמת מגזיני המונדיאל, מגזיני יורו ומגזיני אולימפיאדה.

דין דותן מסר: "הייתה לי הזכות להיות חלק ממשפחת ערוץ הספורט. עבדתי לצדם של אנשים נפלאים שעושים את עבודתם מאהבת הספורט. אני מאחל לעצמי שגם בהמשך דרכי אזכה להיות מוקף באיכות אנושית ומקצועית כזו. אני שמח שערוץ הספורט ומהדורת חדשות הספורט שבראשה עמדתי הפכו לעוגן מרכזי בביתו של כל חובב ספורט".