ynet החליט לסגור את שירות הדואר האלקטרוני שלו

זאת כשנתיים וחצי בלבד מאז שהושק לראשונה ■ בהודעה שקיבלו משתמשי הדואר האלקטרוני של ynet נכתב כי שירותי המייל יפסיקו לפעול החל מ-31 באוגוסט

בצעד לא מפתיע, אתר ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות" החליט לסגור את שירות הדואר האלקטרוני שלו, זאת כשנתיים וחצי בלבד מאז שהושק לראשונה.

מאתר ynet לא נמסרה תגובה.

בהודעה שקיבלו משתמשי הדואר האלקטרוני נכתב כי שירותי המייל יפסיקו לפעול החל מ-31 באוגוסט: "מתאריך זה ואילך לא תתאפשר יותר הגישה לשירות. אנא נצלו את הזמן הנותר על מנת לגבות את המסמכים השמורים בתיבה", נכתב בהודעה.

YnetMail הושק באוקטובר 2009 במטרה להתחרות בשירותי המייל שאתרים אחרים, כדוגמת וואלה ונענע10, כבר הציעו מזה זמן רב. ב-ynet קיוו ששירות הדואר ימשוך לאתר משתמשים חדשים, וימנע ממשתמשים קיימים לבקר באתרים מתחרים רק לשם בדיקת תיבת המייל שלהם שנמצאת שם.

אולם, YnetMail הושק באיחור רב בהשוואה לשירותי דואר ישראליים אחרים, והוא נאלץ להתחרות גם עם שירותי מייל פופולריים, כדוגמת Gmail של גוגל או הוטמייל של מיקרוסופט, ושירותי הדואר של ספקיות האינטרנט.

יתרה מכך, פייסבוק השיקה בחודשים האחרונים מערכת מייל משודרגת שעתידה להציב אתגר לא פשוט לשחקניות הדואר האלקטרוני בעולם, לא כל שכן לשחקניות המקומיות. במציאות הזו, ב-ynet הבינו כי אין כל צידוק אמיתי לנסות ולהתחרות בשוק הצפוף הזה.