4 חשבונות הטוויטר שהכי שווה למשקיעים לעקוב אחריהם

"Marc Lehman - התגובה המהירה שלו והדיווח שאין שני לו בטוויטר כבר הובילו לתזוזות בשוק במספר רב של פעמים" ■ "גרינברג לקח את חשבון הטוויטר שלו לרמה חדשה לגמרי"

האתר Benzinga מפרסם 4 חשבונות טוויטר ששווה לכם לעקוב אחריהם - אם אתם משקיעים אקטיביים.קיציס

נסיון

החשבון הראשון שמומלץ לעקוב אחריו הוא זה של Marc Lehman (markflowchatter@) עליו אומר כותב המאמר "זו לא צריכה להיות הפתעה לאף אחד"). חשבון טוויטר זה נוצר על ידי סוחר בעל יותר מ-23 שנות ניסיון. "התגובה המהירה שלו והדיווח שאין שני לו בטוויטר כבר הובילו לתזוזות בשוק במספר רב של פעמים. במעקב אחרי חשבון טוויטר זה מקבל העוקב יתרונות בכך שהוא חשוף לכל הציוצים ביחס לארועים מזיזי השוק. רק השבוע הוא היה הראשון שפירסם כי MAXIM החלו לסקר את חברת First Solar (סימול: FSLR) בהמלצת "מכירה" ומחיר יעד של 85 דולר, הדבר הוביל לירידה מזערית במסחר המאוחר שלאחר הסגירה, אך בבוקר שלמחרת נפלה המניה ביותר מ-4 דולר. כך שמי שעקב אחרי מארק ליהמן יכולה היה לנצל את יתרון ראשוניות המידע ולמכור את המניה עוד לפני שהמידע נפוץ לכל העולם.

חשבון הטוויטר השני שמומלץ לעקוב אחריו הוא זה של Herb Greenberg (herbgreenberg@), מוכר כאחד האנשים המוערכים ביותר בתעשיה וכמגיב בכיר על מסחר במניות ברשת המדיה הפיננסית CNBC. גרינברג לקח את חשבון הטוויטר שלו לרמה חדשה לגמרי בכך שהוא מעביר בו מגוון רחב של מידע ששווה ציון ולינקים רלוונטים. יותר מרבים מהמצייצים, גרינברג מקיים אינטראקציה עם עוקביו ופעמים רבות הוא מגיב להערותיהם. למרות שהוא מזוהה בעיקר עם CNBC, גרינברג אינו נמנע מלפרסם גם לינקים לגופי מידע אחרים, ומספק בכך לעוקביו אינפורמציה מקיפה.

חשבון הטוויטר השלישי שמומלץ לעקוב אחריו הוא זה של Todd Sullivan (toddsullivan@). טוד סאליבן היה שותף בהקמת Rand Stategic Partners. הוא גם כותב את הבלוג ValuePlays Blog, המספק לקוראיו "מידע פיננסי בלי רגשות". העוקבים אחר הטוויטר של טוד סאליבן זוכים לעדכונים הנוגעם ללבם של עניינים רבים המשפיעים היום על משקיעים לטווח ארוך. הוא מדבר על שווין של חברות ריאליות ולא קונה כל אינפורמציה שמהווה שיגעון חולף - לכן אל תהססו לעקוב אחריו, אומר כותב המאמר.

חשבון הטוויטר הרביעי שמומלץ לעקוב אחריו הוא זה של Pete Najarian (petenajarian@). שחקן העבר בליגת ה-NFL הוא גם המייסד המשותף של האתר optionmonster.com. הוא הופיע בתוכנית fast money ב-CNBC. העוקבים אחריו יזכו לתובנות נוספות הניזונות מהמידע שלו בתחום המסחר באופציות, וכבונוס יוכלו ליצור קשרים גם עם שחקני פוטבול כמו גם עם אגדות פיננסיות.