לאחר 5 שנים בתפקיד: אחד ממייסדי טוויטר עוזב החברה

אייזק "ביז" סטון פורש מתפקידו בטוויטר, לאחר 5 שנים ■ צפוי להמשיך לעבוד עם טוויטר "עוד שנים רבות נוספות" ■ יתמקד בסיוע לבתי-ספר, חברות ללא מטרות רווח וגופי ייעוץ

אייזק "ביז" סטון פורש מתפקידו בטוויטר, 5 שנים אחרי שייסד את אתר המיקרו-בלוגינג עם שמיצב את מעמדו כאחת מהרשתות החברתיות הנחשבות והמצליחות בעולם. סטון ייסד את האתר יחד עם 3 שותפים נוספים (פירוט בהמשך).

סטון, 37, כתב אתמול (ג') בבלוג שלו כי הוא צפוי להמשיך לעבוד עם טוויטר "עוד שנים רבות נוספות", אולם ניצול מיטבי של הזמן שלו יהיה "לזוז מהדרך" של הנהלת ולקוחות טוויטר, עד אשר ייקרא לדגל למטרה ספציפית.

סטון ציין כי בכוונתו להתמקד עכשיו בסיוע לבתי-ספר, חברות ללא מטרות רווח וגופי ייעוץ. המהלך מגיע מגיע לאחר תקופה בה ניסתה טוויטר להתבסס על הפופולריות שלה כדי להאיץ את הכנסותיה ממכירת פרסומות ברשת - החברה עדיין לא מכסה את הוצאותיה באמצעות רווחים מפרסומות, אולם מומחים בשוק מעריכים כי הכנסותיה בתחום זה יגדלו להיקף של 150 מיליון דולר עד סוף השנה.

סטון הוא אחד מ-3 מייסדי טוויטר. השני, אוואן ויליאמס, העביר את מושכות הניהול של טוויטר בשנה שעברה לדיק קוסטלו, ועבר לבחון רעיונות עסקיים חדשיים. במארס השנה, המייסד השלישי של טוויטר - ג'אק דורסי - חזר לחברה כדי לפקח על פיקוח המוצר בטוויטר וחבר דירקטוריון.