מאמינים שהשור חזר?

אז הגיע הזמן למניות קלילות, הנסחרות בשערים אופטיים נמוכים בשווי שוק הקטן ממיליארד ד'

ת"א- 25 עדיין נסחר, נכון ליום רביעי-סיום המסחר, מתחת להתנגדות ב-1,232-1,243. האווירה החיובית בוול סטריט השפיעה עליו קצת אבל לא במידה שהוציאה אותו ממסלול מגמת הירידה. האזור 1,232-1,243 הוא אזור התנגדות לטווח הקצר - בינוני. ירידה מתחת ל-1,205 תסמן כי מגמת הירידה היא כאן בשביל להישאר, לכל טווחי הזמן. כל עוד המדד מתחת ל-1,243, מגמת הירידה תקפה.

צפי לעליות בוול סטריט

מעניין לנו בוול סטריט. הממוצעים הנעים ל-200 יום, אליהם התייחסתי כאן בהרחבה, הכתיבו את המהפך השורי. בסופו של דבר, הממוצע של ה-S&P 500 תמך במדד וכתוצאה מכך גם הנאסד"ק וגם הנאסד"ק 100 חזרו להיסחר מעל הממוצעים שלהם ל-200 יום. המשמעות היא שמבחינת "חוקי הניתוח הטכני" לטווח הארוך, מגמת העליה בוול סטריט תקפה. העליה של הנאסד"ק מעל 2,704 גם היא מהווה אינדיקציה שורית. למרות שיש רבים החולקים עלי, להבנתי הטכנית, הגל הדובי חלף ואנחנו בפתחה של מגמת עליה חדשה. מבחינתי, כוננות הדובים ירדה לרמה נמוכה.

בכל הקשור ל-S&P500, הוא אפילו חזר אל מעל הממוצע הנע ל-150 יום המשמש אבן בוחן לקרטר, המנתח הטכני המוערך של אופנהיימר. גם המהלך מעל 1,305 הוא אמירה שורית. כמובן שתמיד יכולות להיות הפתעות אבל על הפתעות אי אפשר לסחור, אפשר רק לנסות להגיב להן בצורה הטובה ביותר. מהלך של ה-S&P500 מעל 1,320 יחזק עוד יותר את מגמת העליה ואפשר שזהו מבחנו של ה-S&P500 לסוף השבוע. מהלך מתחת ל-1,280 יחייב חשיבה מחודשת.

היה ואתם חושבים שאני צודק במבט השורי, הדרך לנצל זאת היא לחזור בהדרגה למניות קלילות, הנסחרות בשערים אופטיים נמוכים ואשר רק עכשיו התחילו מגמת עליה. שווי שוק של פחות ממיליארד דולר. את עונת הדו"חות הכספיים תפתח כרגיל אלקואה. דו"חות טובים הם תנאי להתממשות מגמת העליה בשוק ואלקואה תיתן קריאת כיוון. בשל העניין הכלכלי במניה ומצבה הטכני הכנסתי אותה לתיק קניון המניות תוך הימור על הפתעה לטובה. תוצאה אחרת עשויה להיות דובית ביחס לשוק כולו.

זיו סגל-A level 2 Chartered Market Technician . שותף-מייסד ואסטרטג השקעות ראשי בחברת Green Ocean.

אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.