השיחה: חיים שני וגד פרופר פוגשים את הלורד

לשכת המסחר ישראל בריטניה אירחה את בכירי הקהילה העסקית ■ בכירי בורסת היהלומים משיקים תערוכה נוצצת ■ וגם: מה יש לזקי רכיב להגיד על פרשת דומיניק שטראוס-קאהן?

במעמד מאות בכירים בקהילה העסקית נערכה אמש (א') במלון דן בתל-אביב ארוחת הערב החגיגית השנתית של לשכת המסחר ישראל בריטניה בראשות עו"ד אניטה לבינט.

שרגא ברוש, אניטה לבינט, לורד מאיור, לשכות המסחר ישראל בריטניה / צילום: אסף לב
 שרגא ברוש, אניטה לבינט, לורד מאיור, לשכות המסחר ישראל בריטניה / צילום: אסף לב

שרגא ברוש, אניטה לבינט ולורד מאיור

האירוע התקיים במעמד מייקל בר, ראש העיר (Lord Mayor) של הסיטי אוף לונדון, שהגיע בראשות משלחת בת 11 אנשי עסקים בריטים במטרה לקדם את קשרי המסחר בין המדינות.

חיים שני, לשכות המסחר ישראל בריטניה / צילום: אסף לב
 חיים שני, לשכות המסחר ישראל בריטניה / צילום: אסף לב

חיים שני

עוד נכחו: מייקל בר אלדרמן, המכהן כשגריר העסקים הרשמי של הממלכה המאוחדת, שגריר בריטניה בישראל מתיו גולד, שגריר האיחוד האירופי בישראל אנדרו סטנלי, חיים שני, ריצ'ארד סאלט, שרגא ברוש, גד פרופר אורלי בראון, דב תדמור, עו"ד דליה רבין, יהודה לוי, רו"ח ארז סופר, עודד סלומי, דיויד פרנקלין, אמנון דותן, רו"ח ראובן שיף, מירלה גל, חנן אכסף ואחרים.

ויס והכוח נשי

אמש, במוזיאון תל-אביב, נערך אירוע התרמה של עמותת כ"ן - כוח נשים. קיבלה את פני האורחים: יפעת זמיר, מנכ"לית העמותה.

יפעת זמיר, זהבה גלאון, אירוע ההתרמה של עמותת כ
 יפעת זמיר, זהבה גלאון, אירוע ההתרמה של עמותת כ

יפעת זמיר וזהבה גלאון

העיתונאית דנה ויס נשאה דברי פתיחה. ההכנסות מהערב יוקדשו להפעלת תכנית "מנהיגות אל העתיד" להכשרת צעירות לתפקידי מנהיגות ביישובי הנגב והגליל.

דנה ויס, עליזה יפו, אירוע ההתרמה של עמותת כ
 דנה ויס, עליזה יפו, אירוע ההתרמה של עמותת כ

דנה ויס ועליזה יפו

הגיעו להעצים את הכוח הנשי ולצפות בהקרנת טרום בכורה של סרטם של ג'וליה רוברטס וטום הנקס, "לארי קראון": חיים כהן ללא זהבית, מודי שרון כידון, גד וניצן סומך, דני ומימי לוזון, עליזה יפו, לימור ויזל, ורד רוזן, זהבה גלאון, יהושוע ויסמין מאוזנר עוד.

שניצר משיק

אתמול פתחו בכירי בורסת היהלומים את השבוע בצורה הכי נוצצת שאפשר בהשקתה בישראל של התערוכה הבינלאומית "הכול אודות יהלומים". בתערוכה מוצגים למעלה מ-30 תכשיטים משובצי יהלומים, ששווים נאמד בכ-3.2 מיליון דולר.

אלי אבידר, שלמה יובל, יאיר סער, השקת התערוכה
 אלי אבידר, שלמה יובל, יאיר סער, השקת התערוכה

אלי אבידר, שלמה יובל ויאיר סער

יאיר סער, המשמש משנה לנשיא הבורסה ליהלומים, הזכיר לנוכחים את הבחירות המתקרבות לנשיאות הבורסה, שיתקיימו השבוע, וביקש את תמיכתם.

ורדה שיין, שמואל שניצר, השקת התערוכה
 ורדה שיין, שמואל שניצר, השקת התערוכה

ורדה שיין ושמואל שניצר

שמואל שניצר, נשיא הכבוד של בורסת היהלומים ויו"ר מועצת המנהלים של מוזיאון היהלומים, הודה לורדה שיין, מנכ"לית DTC, שהגיעה לכבד בנוכחותה. נצפו: יסמאיל קוואדיה שגריר דרום אפריקה, אלי אבידר, מוטי גנץ, יאיר כהן, אבי פז, שלמה יובל, שמואל מרדכי, שלמה אשד, יצחק לופקין ונוספים.

הסינים רוצים היי-טק

חברת גלעד יחסי ממשל ולובינג אירחה אתמול נציגים מה-NDRC, גוף התכנון המרכזי של סין אשר קובע את מדיניותה הכלכלית של המדינה ואחראי על בניית ויישום תכנית החומש שלה. בראש המשלחת שהגיעה ארצה עומד סגן יו"ר ה-NDRC (המקביל לסגן שר) ועמו במשלחת חמישה נציגים בכירים מטעם הארגון. מטרת המפגש, שהתקיים במשרדי חברת גלעד בתל-אביב, הייתה ליצור קשר בין חברי המשלחת הסינית לחברות הייטק וקרנות הון סיכון ישראליות. לקחו חלק בפגישה: מ-Oris investments יובל רבין, מנכ"ל שותף ב-Infinity אבישי זילברשץ, מנכ"ל שותף ב-Vertex יורם אורון, אהרון מנקובסקי שותף מנהל בפיטנגו ויו"ר איגוד תעשיות ההיי-טק HTIA.

שקדי אולימפי

מנכ"ל אל-על, אליעזר שקדי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, צבי ורשביאק, ומנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אפרים זינגר, חתמו לאחרונה על הסכם לשיתוף-פעולה במסגרתו תשמש אל-על כמובילה הרשמית של משלחת ספורטאי ישראל לאולימפיאדת לונדון שתתקיים באוגוסט 2012.

אפרים זינגר, אליעזר שקדי, אל על תשמש המובילה של המשלחת הישראלית לאולימפידת לונדון / צילום: סיון פרג'
 אפרים זינגר, אליעזר שקדי, אל על תשמש המובילה של המשלחת הישראלית לאולימפידת לונדון / צילום: סיון פרג'

אפרים זינגר ואליעזר שקדי

עוד היו: דוד מימון, אלכס שטילוב, נטע ריבקין ודניאל פרנקל.

מה הסטטוס

Zaki Rakib חושב שהמסקנה/המלצה העיקרית בעקבות פרשת שטראוס-קאהן, וללא קשר לאיזו אמת ניוודע בסוף, היא שבעידן החומרנות וההיצע העצום של עורכי דין, צריך להימנע מלהיות עם אדם זר לבד בחדר במלון, ולבטח לא עם מועסק/ת.