מי יקנה? 170 מיליון שקל לדירה במגדל מאייר ברוטשילד

מדובר בדירת דופלקס-פנטהאוז בקומות ה-36 וה-37 של מגדל "מאייר ברוטשילד" בתל אביב המשתרעת של שטח 1,500 מ"ר בתוספת מרפסות בשטח 150 מ"ר

שוק דירות היוקרה במדינת תל אביב ממשיך להיות מנותק מהמציאות הנדלנ"ית בשאר חלקי מדינת ישראל.

חברת ברגרואין רזידנטיאל חשפה בימים האחרונים את מה שנחשב לדירה היקרה בישראל. מדובר בדירת דופלקס-פנטהאוז בקומות ה-36 וה-37 של מגדל "מאייר ברוטשילד" בתל אביב המשתרעת של שטח 1500 מ"ר בתוספת מרפסות בשטח 150 מ"ר.

הדירה המדוברת כוללת סלון בגובה של שבעה מטרים, מעלית פנימית, ג'קוזי, ארבע חניות בחניון התת קרקעי, ארבעה מחסנים ואף תאים פרטיים במרתף היין. בעבור המחיר הגבוה יזכה גם הרוכש לעיצוב פרטי של אדריכל העל ומעצב הפנים, ריצ'ארד מאייר, שאחראי על תכנון המגדל כולו. משווקי המגדל אף העניקו לדירה שם משלה- Palace in the Sky .

מגדל מאייר ברוטשילד מתנשא לגובה 37 קומות וכולל 131 יחידות דיור בגדלים שונים. במגדל בריכה חצי אולימפית, ספא הכולל ג'קוזי, סאונה, וחדר כושר גדול. עד היום נמכרו במגדל כ-60 דירות כשהדירה היקרה ביותר נמכרה לנין של הברון רוטשילד בעבור 60 מיליון שקל. מחירי הדירות בפרויקט נעים החל מ-5 מיליון שקל לדירת 2 חדרים בקומה הראשונה ל-90 מיליון שקל בקומות העליונות. נכון להיום נמצא הפרויקט בבנייה. בעלי הפרויקט הם קבוצת חג'ג' יחד עם האחים כהן והמיליארדר ניקולס ברגרואין.

הדירה במגדל מאייר נטלה את הבכורה מדירת הפנטהאוז בפרויקט הירקון 96 של חברת קרן פייר שתג המחיר שלו עומד על 110 מיליון שקל. דירה זו, שנמצאת ברחוב הירקון בתל אביב היא חלק מפרויקט של החברה הכולל גם שימור של בניין באוהאוס משנות ה-30. מדובר בדירה בשטח 800 מ"ר בקומה ה-9 של הבניין עם 200 מ"ר מרפסות.