דיון בוועידת התקשורת של "גלובס": עידן חדש בטלקום

במושב בוועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" ב-13 ביולי 2011, יקחו חלק עדן בר טל, מנכ"ל משרד התקשורת, ויהודה סבן, רכז תקשורת ותיירות באגף התקציבים באוצר

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס", האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, שתיערך ב-13 ביולי 2011, תעלה את מושב הדיון "לקראת עידן חדש" שיעסוק בתמורות בשוק הטלקום הישראלי.

עומר טפר מחברת שלדור ייתן סקירה וניתוח של מגמות התקשורת בעולם. יחד איתו ישתתפו בדיון עדן בר טל, מנכ"ל משרד התקשורת; יהודה סבן, רכז תקשורת ותיירות באגף התקציבים במשרד האוצר; ורועי רוזנברג, סגן הכלכלן הראשי ברשות ההגבלים העסקיים.

המנחה יהיה גד פרץ, כתב הטלקום של "גלובס".

בין הנושאים שיעלו לדיון במסגרת המושב: מהירות הפס הרחב בישראל לעומת מדינות אחרות בעולם, איך ייראה שוק התקשורת הקווית בשנים הקרובות, האם יקומו בעתיד 4 קבוצות שיספקו לצרכן תקשורת קווית ועוד.

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" הינה האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק. כמדי שנה היא מכנסת את את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2011. כמו כן יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכר העיר". מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.