חגי גולן: "יש לצרכנים רצון לצעוק; המלחמה נושאת פירות"

(עדכון) - ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" יצאה לדרך ■ חגי גולן, עורך "גלובס", על תחקיר "גלובס" שהוליד את חרם הקוטג' ומחאת המחירים: "זו מחאה שלא נראתה בישראל 63 שנה"

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס", האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, נערכת היום (ד'). אתר "גלובס" מעביר את הוועידה בשידור חי.

להורדת לו"ז הוועידה - לחצו כאן

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" הינה האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק. כמדי שנה היא מכנסת את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2011. כמו כן יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכ תחת השם "כיכר העיר". המושבים ילוו בתרגום סימולטני.

במליאת הפתיחה בוועידה נשא דברים עורך "גלובס", חגי גולן, שדיבר על הצתת חרם הקוטג' בעקבות תחקיר "גלובס" על יוקר מחירי המזון בישראל. גולן הציג את התפתחות והשתלשלות מחאת המחירים, החל משורת תחקירי "גלובס" בנושא, דרך המחאה הציבורית בפייסבוק, חרם הקוטג' והקמת הוועדה הממשלתית לבחינת שוק המזון.

"כותרת ראשית מ-6 ביוני ב'גלובס' - 'שוק המזון - אין תחרות, המחירים לא ריאליים' - היא זו שהחלה את המחאה האמיתית; מחאה שלא נראתה בישראל במשך 63 שנה", ציין גולן. "לאחר הכותרת בעיתון עלתה ידיעה באתר האינטרנט של 'גלובס' באותו נושא וגררה מספר חסר תקדים של תגובות - מה שמעיד על הרצון של הצרכנים להתגייס ולצעוק את צעקתם".

גולן הרחיב על סדרת הכתבות שפורסמו ב"גלובס" בנושא יוקר מחירי המזון בישראל, שגרמו לממשלה להתערב. "המלחמה הזו, שהחלה אצלנו, נושאת פירות", אמר גולן. "בתקופה הזו אני רוצה לציין גם עלייה ברייטינג ל'גלובס', וסיפור עיתונאי טוב שהתחיל את המהלך".