תום עידן גאידמק: בית"ר ירושלים נמכרה לרוכשים מארה"ב

שש שנים אחרי שרכש את קבוצת הכדורגל, תם עידן גאידמק ■ הבעלים החדשים: שני אנשי עסקים יהודים מארה"ב, אדם לוין ודן אדלר ■ דובר בית"ר: "עברנו תקופה קשה, זה רגע מאושר"

שש שנים אחרי שרכש את בית"ר ירושלים, תם עידן ארקדי גאידמק במועדון. בתום יומיים של פגישות בלונדון, סיכם היום (ה') יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין על מכירת הקבוצה לשני אנשי עסקים אמריקנים - אדם לוין ודן אדלר. העברת הבעלות מגיעה לבית"ר בדיוק בזמן, אחרי שנראה היה שלא תוכל לעמוד בתקציב שהגישה לבקרה התקציבית לעונה הבאה ושמסתכם ב-25 מיליון שקל. כבר עכשיו ברור שהמשימה הראשונה של קבוצת הרוכשים תהיה להזרים 10 מיליון שקלים שחסרים כדי לעמוד בתקציב עליו התחייבה בית"ר.

במהלך התקופה שפך גאידמק, על פי הערכות, כ-100 מיליון דולר בקבוצה. בתקופתו זכתה הקבוצה ב-2 אליפויות (2006/07 ו-2007/08) ופעמיים בגביע המדינה (2007/08 ו-2008/09). עם זאת, בשנתיים האחרונות איבד גאידמק עניין בקבוצה ולמעשה הפסיק באופן מוחלט את התמיכה בה.

גאידמק, שפתח את עידן הבעלות הזרה בכדורגל הישראלי באוגוסט 2005, הוא למעשה השריד האחרון מאותה תקופה. דניאל יאמר (מכבי נתניה) ואלכס שניידר (מכבי ת"א) שנכנסו מעט אחריו, כבר עזבו את הכדורגל הישראלי.

דובר בית"ר ירושלים: אסף שקד, אישר בגל"צ: "בית"ר עברה לקבוצת בעלים חדשה. זה רגע משחק למועדון ולאוהדים, עברנו תקופה קשה מאוד בתקופה האחרונה".