בכמה גדל הונו של לארי פייג' לאחר פרסום תוצאות גוגל?

הונו של מנכ"ל גוגל גדל ב-1.9 מיליארד דולר, לעומת הונו של המייסד-שותף סרגיי ברין - שגדל ב-1.8 מיליארד דולר "בלבד" ■ זאת, בעקבות תוצאותיה החיוביות של גוגל ברבעון השני שנה

מנכ"ל גוגל לארי פייג', הוסיף לחשבון הבנק שלו לא פחות מ-1.9 מיליארד דולר לאחר פרסום תוצאותיה הכספיות של ענקית הטכנולוגיה לרבעון השני, עליה דיווחה החברה עם סיום המסחר ביום ה' האחרון.

כלל החזקותיו של פייג' במניות גוגל מוערך בהיקף של 16.25 מיליארד דולר, כאשר המייסד-שותף סרגיי ברין הוסיף גם הוא כ-1.8 מיליארד דולר לחשבונו האישי.

נזכיר כי ביום ה' האחרון דיווחה גוגל על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני של 2011, כאשר הציגה עלייה ברווח הנקי ל-2.51 מיליארד דולר בהשוואה ל-1.84 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר ברווח של 7.68 דולר למניה לעומת רווח 5.71 דולר למניה ברבעון בהמקביל אשתקד. בניכוי הוצאות חד פעמיות הרווח למניה הסתכם ב-8.74 דולר למניה, לעומת תחזיות האנליסטים שעמדו על רווח של 7.84 למניה.

ההכנסות של גוגל ברבעון השני עמדו על 6.92 מיליארד דולר לעומת צפי להכנסות של 6.54 מיליארד דולר. ההכנסות מהאינטרנט מהוות 54% מסך ההכנסות ומסתכמות ב-4.87 מיליארד דולר. נציין כי ההכנסות מפרסומות המבוססות על "רווח פר קליק", עלו ב-18%, מעל תחזיות האנליסטים שעמדו על 16% בהשוואה לרבעון השני אשתקד.

עוד עלה מהדוחות כי גוגל הגדילה את מצבת כוח האדם שלה בעוד 2,500 עובדים חדשים ברבעון השני. (דוחות גוגל - לכתבה המלאה)