עובדי בבילון בחגיגה כפולה

נועם לניר נכנס לספר השיאים ■ משה אדרי חוגג, שוב, את הצלחת "הערת שוליים" ■ רביב צולר מפגין כישורים ספורטיביים ■ וגם: אדם שוב שוב מתבטא על מחאת האוהלים

חברת בבילון חגגה בסוף השבוע פעמיים: זכייה בשיא גינס העולמי בתואר תוכנת התרגום הפופולארית בעולם, וגם כניסה לרשימה המכובדת של 100 האתרים המובילים בעולם. כדי לציין את ההישגים המרשימים זימנו ראשי החברה, נועם לניר ואלון כרמלי, את 150 עובדי החברה למסיבה בביתו של כרמלי.

נועם לניר, זכיית בבילון בפרס גינס כתוכנת התרגום הפופולארית בעולם / צילום: איתן ריקליס
 נועם לניר, זכיית בבילון בפרס גינס כתוכנת התרגום הפופולארית בעולם / צילום: איתן ריקליס

נועם לניר

אל המסיבה הוטס במיוחד גם שופט גינס, רוב מלוי, שהעניק את התואר באופן רשמי. לניר אשר קיבל בשם החברה את הפרס סיפר: "בילדותי ספר השיאים של גינס היה אורח קבע על מדף הספרים יחד עם הצנחנית שלא שבה, שרה גיבורת ניל"י, וסדרת חסמב"ה. כניסתנו לספר מהווה עבורי סגירת מעגל. כאילו לחמתי בבריטים עם חסמב"ה או צנחתי מעבר לקווי אויב".

חגיגה צרפתית

עוד לא נדמו חגיגות יום העצמאות של צרפת וכבר אמש מצאו הצרפתים סיבה נוספת למסיבה. אנשי תקשורת, שגרירים ושחקנים, הגיעו אמש למסעדת קורדיליה ביפו כדי להשתתף בקוקטייל חגיגי לרגל השקתו בישראל של ערוץ פראנס 24 בשפה הצרפתית.

עומרי בץ, יורם מוקדי, יום העצמאות הצרפתי / צילום: נועה בן שלום
 עומרי בץ, יורם מוקדי, יום העצמאות הצרפתי / צילום: נועה בן שלום

עומרי בץ ויורם מוקדי

הערוץ, המשודר בכ-160 מדינות, ישודר החל מהשבוע גם בהוט. עמרי בץ, מנכ"ל טלית תקשורת המייצגת את הערוץ בישראל, וראשי הוט, בהם הרצל עוזר ויורם מוקדי, אירחו את השגריר הצרפתי, כריסטוף ביגו ואת פרנק מלול, והקפידו על שיק צרפתי. האורחים נהנו מיין וממאכלי גורמה צרפתיים.

בגינה של אדרי

אחרי הזכייה המרגשת בפסטיבל קאן, ופרמיירות נוצצות ברחבי הארץ, התפנו אמש יוצרי ומפיקי הסרט "הערת שוליים" לעוד חגיגה אחת לציון למעלה מ-170 אלף צופים.

משה אדרי ויוסף סידר, חוגגים 170 אלף צופים ל
 משה אדרי ויוסף סידר, חוגגים 170 אלף צופים ל

משה אדרי ויוסף סידר

בגינת ביתם בצהלה של מפיקי הסרט, פנינה ומשה אדרי, התכנסו השותפים להישג, בהם: הבמאי יוסף סידר, שבילה כל הערב בראיונות לכלי התקשורת השונים, דויד מנדיל, לאון אדרי, השחקנים: שלמה בראבא, ליאור אשכנזי, יובל שרף, מיכה לבינסון, ועליזה רוזן.

קרני זיו, יונה ויזנטל, חוגגים 170 אלף צופים ל
 קרני זיו, יונה ויזנטל, חוגגים 170 אלף צופים ל

קרני זיו ויונה ויזנטל

הזוג אדרי פינק את הנוכחים באירוע מושקע שלא היה מבייש חתונה מפוארת. אכלו אוכל ישראלי משובח: יונה ויזנטל, קרני זיו, יגאל עמדי, יגאל חיו, שמעון גל, ישראל טראו, יעקב ואסנת פרי, ענת ושמואל פרנקל, אלי ואלונה ברקת ועוד.

הוויתור של לבני

פורום המלונאיות, המורכב ממנהלות בכירות בענף המלונאות, בראשות רומי גורודסקי, סמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל וסמדר נמרודי רינות, יו"ר מלונות הכשרת היישוב, אירח אתמול במלון שרתון ת"א את יו"ר קדימה, ח"כ ציפי לבני. לבני סיפרה למלונאיות כי לאחר שחרורה מצה"ל, לפני שהחלה לעבוד במוסד, עבדה כמלצרית במלון דיפלומט בתל אביב. עוד סיפר הח"כית כי הקשר שלה עם ענף המלונאות לא תם גם בימים אלה, כיוון שהיא מרבה לנסוע במעליות העובדים, ולא במעליות האורחים, משיקולי אבטחה. במפגש נכחו גם גל תשובה, בתו של יצחק תשובה, אשר עיצבה את מלון פלאזה בניו יורק, ענת סטרק דהן, סמנכ"לית השיווק של רשת תמר'ס ומנהלות רבות נוספות.

צולר משחק

ביטוח ישיר קיימה אתמול את טורניר הכדורגל השנתי של החברה. בטורניר השתתפו 8 קבוצות שונות שייצגו כל אחת אגף אחר בחברה. גם אנשי מטה החברה, בראשותו של המנכ"ל רביב צולר, הפגינו וביצועים ספורטיביים.

רביב צולר, טורניר בכדורגל השנתי של ביטוח ישיר / צילום: עידן דני
 רביב צולר, טורניר בכדורגל השנתי של ביטוח ישיר / צילום: עידן דני

רביב צולר

הקבוצה המנצחת היא קבוצת מוקד החידושים בה שיחק קובי סבן, סמנכ"ל המכירות, אשר הבקיע במהלך הטורניר 8 גולים.

מה הסטטוס

Adam Shuv ממש מופתע מעוצמת הלהבות של סטטוס שכתב בפייסבוק כלאחר יד בנוגע למחאת האוהלים. בין התלהמות להתלהמות, מקווה שתרם 20 סנט לדיון הציבורי החשוב הזה.