מכנסת מותגים: טבע ישראל משיקה את טבע אופטיקה

עד עתה שיווקה טבע מדיקל מגוון של מוצרי אופטיקה שונים, וכעת יוצאת החברה במהלך אסטרטגי המכנס וממתג את כל מוצרי טבע אופטיקה תחת מותג אחד מוביל

טבע ישראל, באמצעות חברת טבע מדיקל, מכריזה על השקת טבע אופטיקה, מותג חדש בתחום מוצרי האופטיקה בישראל.

עד עתה שיווקה טבע מדיקל מגוון של מוצרי אופטיקה שונים, אולם כמי ששואפת להיות שחקן משמעותי ומוביל גם בתחום האופטיקה, יוצאת החברה במהלך אסטרטגי המכנס וממתג את כל מוצרי טבע אופטיקה תחת מותג אחד מוביל.

יוסי אופק מנכ"ל טבע מדיקל, אמר כי "חברת טבע נתפסת בעיני הציבור כמותג-על, המחויב לאיכות, אחריות זמינות, ואמינות, ערכים המתקשרים באופן טבעי גם לעולם האופטיקה. לפיכך טבע מדיקל שמה לה למטרה להוביל את הקטגוריה ולהציע סל מוצרים בתחום זה המעניק פתרון מלא ואחראי ללקוחות. כניסתה של טבע מדיקל לשוק מתאפיינת בפעילות הן לבתי חולים והן לחנויות האופטיקה".

יחידת האופטיקה של טבע ישראל, הפועלת תחת טבע מדיקל, הספקית הגדולה של ציוד רפואי ותרופות לבתי חולים, כוללת 3 חטיבות: עדשות מגע ותמיסות, עדשות למשקפיים, (לרבות עדשות מולטיפוקל), ומכשור אופטי המאגד בתוכו סל מוצרים.

היקף הפעילות הכספי של שוק האופטיקה בישראל עומד על כ-1.4 מיליארד שקל. 37% מתוכו מחזיקות עדשות אופתלמיות (עדשות משקפיים); 16% עדשות מגע ותמיסות ו-44% משקפי שמש ומסגרות. השאר הינו מוצרים משלימים בתחום. צפי הגידול של שוק זה עומד על בין 5%-8% לשנה. טבע ישראל תפעל בכל התחומים הללו למעט בתחום משקפי השמש והמסגרות.