חברה ישראלית מציעה משחקים ללא הגבלה באנדרואיד

חברת הגיימינג הישראלית Exent מציעה שירות בשם GameTanium המאפשר הורדת משחקים ללא הגבלה לטלפונים מבוססי אנדרואיד במודל של תשלום חודשי

קטגוריית המשחקים הפכה לאחת הפופולאריות בסמארטפונים אותם המשתמשים מחזיקים, כאשר הם צריכים לשלם תשלום של מספר דולרים עבור כל כותר. חברת הגיימינג הישראלית - Exent החלה להציע בימים האחרונים שירות חדש בשם GameTanium המאפשר הורדת משחקים ללא הגבלה לטלפונים מבוססי אנדרואיד במודל של תשלום חודשי.

השירות עצמו מוצע ב-5 דולר לחודש, אולם המשתמשים לא יכולים למצוא אותו בחנות האפליקציות של גוגל - מרקט, אלא דרך האתר הפרטי של החברה. צביקה לב-גורן, מנכ"ל אקסנט מסביר לגלובס שהסיבה שהחברה לא הכניסה את האפליקציה שלה למרקט, היא שבחברה מתכוונים לא לפנות ישירות ללקוחות אלא למפעילות הסלולריות שיציעו את השירות.

לב-גורן אומר ש"בעולם של המובייל המפעילות נדחקו החוצה בעיקר בגלל דברים כמו החנות של אפל". באקסנט רוצים שהשירות שלהם, כמו שירותי דמי מנויים אחרים, יהיה הזדמנות עבור המפעילות להרוויח יותר, מכיוון שהם לא צריכים להתחלק ברווחים עם אפל.

באקסנט עדיין לא עובדים עם שירות המשחקים החדש שלהם עם מפיצי משחקים גדולים כמו EA או גיים לופט, מצד שני לב-גורן אומר שהם כבר עכשיו במגעים עם מפיצים גדולים נוספים בשביל לצרף אותם לחברות כמו Distinctive, ZingMagic ו-FutureGames שכבר עובדות איתם.

אקסנט קיימת כבר משנת 1992 שאז שמה היה ארמת מולטימדיה ותקשורת, כאשר היא מציעה שירות דומה בפי.סי מאז שנת 2004 והיא זו שעומדת מאחורי שירות המשחקים של חברת התקשורת ורייזון וגם מאחורי שירות המשחקים של בזק - בי גיימס. אקסנט מחזיקה 160 עובדים וסניפים בארץ וארה"ב, כאשר בחברה השקיעו 35 מיליון דולר והמשקיעים העיקריים שלה הם: אינטל קפיטל, סיסקו, טיים וורנר, קומקאסט, בזק וקרנות הון סיכון כמו NEA, קונקורד ונצ'רס ומגנום תקשורת.

לב-גורן אומר שיש להם תוכניות להתרחב למערכות הפעלה אחרות, אבל הם לא יהיו בעולם המוצרים של אפל, בגלל שהיא לא מאפשרת להציע שירותים מחוץ לחנות שלה - App Store או להציע אפליקציות של דמי מנוי עבור שירות בסגנון של אקסנט.