טכנולוגיה לחיזוק

סקטור הפיננסים האמריקני נרגע ואילו מנגד מתחזק הסקטור הטכנולוגי עם מגוון הזדמנויות

ת"א- 25 סגר את השבוע מעל 1,247 אבל עדיין לא הצליח לעלות מעל האזור 1,265-1,283. התמיכה ב-1,247 היא כעת משמעותית עוד יותר והמדד לא אמור לרדת מתחתיה במסגרת מגמת העליה. מהלך מעל 1,283 יחשב סימן חיובי במיוחד. שורה תחתונה: מגמת עליה תקפה. תמיכה קריטית ב-1,247.

הנאסד"ק 100 שועט קדימה

מניות הפיננסים היו המיקוד שלנו בטור יום חמישי. אבל, ביום חמישי וביום שישי נרגע הסקטור ובסך הכל, לא הצליח לצאת ממצב החולשה ביחס למדד ה-S&P 500 . מי שכן מתחזק הוא סקטור הטכנולוגיה. יש מגוון אפשרויות לעקוב אחרי הסקטור.

אחת מהן היא מדד הנאסד"ק 100 שמזוהה עם טכנולוגיה. ניכרת עוצמה של מדד זה גם בהשוואה ל-S&P500 וגם בהשוואה למדד הנאסד"ק הכללי . העליה שלו מעל 2,413 היא פריצה של שיא חדש ומכאן צפוי מהלך עליה משמעותי. תמיכה בתחילת שבוע המסחר (שבוע שצפוי להיות שורי) ב-2,400 תאשר מומנטום חזק. אזור התמיכה הקריטי הא 2,350-2,375. מהלך מתחת לאזור הזה שוב יטלטל את השוק. לא צפוי על פי הניתוח הטכני.

דרך שניה היא להסתכל על XLK , ETF מניות הטכנולוגיה שנמצאות במדד ה-S&P500. היא נמצאת במצב של עוצמה ביחס למדד ולכן ראוי להגדיל את משקל מניות הטכנולוגיה בתיק. המצב הטכני שלה דומה מאוד למצבו של מדד הנאסד"ק 100.

לקניון המניות הכנסנו ביום שישי את BRCM ו-GLW לחיזוק החשיפה לסקטור. BRCM נתנה לנו מכה בסיבוב הקודם, אחרי פרסום הדו"ח. אבל, ההמלצות המאירות את הפוטנציאל של ההשקעה במניה ממשיכות להגיע ונראה שמתפתח גל עולה מרמת תמיכה אז ננסה ניסיון נוסף.

המניה השניה היא GLW. החברה נמצאת בקדמת החדשנות בכל הקשור למסכים והמניה ירדה ירידה "יפה" מ-23 דולר ל-16.5 דולר. עכשיו היא מתחילה לעלות וראוי לנסות לתפוס את מהלך העליה הזה מתחילתו. התמיכה שיש למניה היא חזקה מאוד כך שהסיכון הטכני להשקעה בה לא גבוה.

מי שלקח פסק זמן ביום שישי הוא ה-S&P500. הנקודה החשובה ביותר ביחס למדד היא התמיכה ב-1,305. אנחנו לא אמורים לראות אותו מתחת לרמה הזו. סביר גם לצפות לתמיכה ב-1,340.

זיו סגל-A level 2 Chartered Market Technician . שותף-מייסד ואסטרטג השקעות ראשי בחברת Green Ocean.

אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.